Reklama

środa, 20 września 2023

Taśmy robocze Niteo Tools z Biedronki

Taśmy robocze Niteo Tools w Biedronce są sprzedawane od 18.09.2023 roku za niecałe 8 złotych (sztuka lub zestaw). Do wyboru: taśma naprawcza, zestaw taśm izolacyjnych, taśma pakowa, taśma maskująca, zestaw dwustronnych taśm klejących.

Taśmy robocze Niteo Tools z Biedronki

Taśmy izolacyjne Niteo Tools z Biedronki mają długość 8 metrów i szerokość 18 mm. W opakowaniu mamy 4 sztuki w kolorze czerwonym, żółtym, zielonym i czarnym.

Taśmy izolacyjne Niteo Tools z Biedronki Taśmy izolacyjne Niteo Tools z Biedronki

Taśma naprawcza Niteo Tools z Biedronki ma długość 12 metrów i szerokość 48 mm. Taśma znajdzie zastosowanie przy drobnych pracach naprawczych i nie tylko.

Taśma naprawcza Niteo Tools z Biedronki Taśma naprawcza Niteo Tools z Biedronki

Taśma pakowa Niteo Tools z Biedronki ma długość 100 metrów, szerokość 48 mm i grubość 0,05mm. Taśma znajdzie zastosowanie między innymi przy zaklejaniu kartonów i łączeniu różnego rodzaju elementów.

Taśma pakowa Niteo Tools z Biedronki Taśma pakowa Niteo Tools z Biedronki

Taśmy robocze Niteo Tools w Biedronce były już sprzedawane w październiku 2017 roku.

9 komentarzy:

  1. Muszę kupić bo zbliża się remont ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłem tę naprawczą i skleiłem nią dwie rury od odkurzacza. Sprawdza się, jest bardzo mocna, nie idzie jej rozerwać rękami, a klej mocno trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kolei polecam pakową. Solidna warstwa kleju, klei bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam taśmę izolacyjną, klej dobrze trzyma

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłem i używam taśmę pakową z niteo 50mb jest super mocna, jak pokleisz karton to już nie odkleisz jej od katona super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taśmą naprawczą skleiłam basen od srodka napełniony wodą :) proszę mi wierzyć... Trzyma!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam kupiłem dwie taśmy pakowe jedna przezroczysta druga brąz i powiem jedno petarda.A pakuje i wysyłam paczek wiele i taśmy od od innych producentów bywają tragiczne a ta jest spoko od 15 lat w allegro wiec wiem co mówię polecam taśmy z całego serca.Skleja doskonale karton rzetelna długość nie rozrywa się nie rozdwaja grubość jest taka jak powinna być więc polecam!.

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie tą taśmę można kupić oprócz Biedronki bo tam już nie ma

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2