Reklama

piątek, 2 listopada 2018

Frytownica beztłuszczowa Hoffen Food Expert z Biedronki

Frytkownica beztłuszczowa Hoffen Food Expert w Biedronce będzie sprzedawana od 05.11.2018 roku za 199 złotych. Umożliwia smażenie bez użycia oleju dzięki technologii szybkiej cyrkulacji gorącego powietrza.

Frytownica beztłuszczowa Hoffen Food Expert z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Frytkownica beztłuszczowa Hoffen Food Expert z Biedronki - opis:
- moc 1400 W
- smażenie bez użycia oleju dzięki technologii szybkiej cyrkulacji gorącego powietrza
- idealny sposób na szybkie przygotowanie zdrowych i aromatycznych potraw
- pojemność 2,6 litra
- wskazówki z sugerowanym czasem i temperaturą smażenia
- elektroniczny panel sterowania i wyświetlacz
- nieprzywierająca powłoka misy do smażenia
- poręczny uchwyt

Frytownica Frytkownica beztłuszczowa Hoffen Food Expert z Biedronki Frytownica Frytkownica beztłuszczowa Hoffen Food Expert z Biedronki


Frytkownica beztłuszczowa Hoffen Food Expert w Biedronce była już sprzedawana w listopadzie 2017 roku.


Zobacz recenzję innego urządzenia z Biedronki na moim kanale.
Szczoteczka soniczna Hoffen SN903 z Biedronki

33 komentarze:

  1. Frytownica ?��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak frytownica. Tak jest napisane na stronie biedronki i w ulotce.

      Usuń
    2. Ale zdziwienie... Z jakiej planety Jesteś że o frytownicy nie słyszałeś/aś??

      Usuń
  2. Frytownica, od procesu frytowania. Czyli smażenie w głębokim tłuszczu. Tu ten proces nie zachodzi, więc i nazwa powinna być inna.
    Frytkownica to urządzenie do krojenia ziemniaków na frytki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno - nie mam, wiec to takie ploty internetowe: frytki z takiego urządzenia "na gorące powietrze" są zupełnie bez smaku...

      Usuń
    2. i ps - ktoś może z czytających ma takie/ podobne urządzenie i mógłby coś napisać? ;)

      Usuń
  3. Kupiłem dzisiaj bo była promocja -25%. Wyglada elegancko. Frytki (na razie były mrożone) wyszły super. Piekłem tez 4 jabłka z cynamonem - super wyszły.
    Od strony technicznej - wg instrukcji upieczemy jednorazowo max 700-800 gram frytek i do 500 gram mięsa. Kosz do pieczenia ma średnice około 18 cm a głębokość wynosi 8 cm. Całość jest zgrabna, nie zajmuje dużo miejsca. Szkoda ze w instrukcji nie ma żadnych przepisów przykładowych !
    Pierwsze wrażenie bardzo Ok !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedno - sprawdziłem - urządzenie da się uruchomić bez „kosza” - wtedy mamy do dyspozycji naczynie 20x21x10 cm. Tylko nie wiem jaki będzie efekt pieczenia bo powietrze nie będzie całkowicie owiewalo potraw.
      Urzadzenie do temp 180 stopni nagrzewa się w około 2-3 minuty. Temp min 60 st max 200.

      Usuń
    2. Witam. Może jakieś wskazówki jak ona działa. Bo ja wstawiłam swoje mrożone frytki i już z 50 minut dalej blade i zimne...

      Usuń
  4. Drogi testerze :) masz może informacje czy w tym roku równiez będą dostępne tablety graficzne WACOM? Były dostępne 2/3 lata temu, rok temu chyba też, na początku grudnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi o tym nie wiadomo. Ja śledzę nowe gazetki z Biedronki i znam ofertę na kilka dni przed.

      Usuń
    2. Nie wiem czy warto kupić frytkownice bo nie jestem pewna czy dobrze grzeje. Może ktoś kto kupił tą fryktownice powie czy warto kupić?

      Usuń
  5. Badziewie nadaje się tylko do smażenia , nie to zła nazwa raczej podgrzewania cienkich frytek. Jak zrobisz solidne domowe grubsze frytki to są one takie bez wyrazu , coś pomiędzy wiórkiem a suszonym ziemniakiem. Urządzenie zdecydowanie do maniaków fit, reszta ceniąca sobie smak i jakość nie da rady tego używać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm. Kupiłam i czekam i czekam a frytki dalej zimne i blade a minęło już z 50 minut. Może coś źle robię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sprzęt dzisiaj kupiony, przetestowany. Świetnie piecze. Nie obeznanym polecam instrukcje obsługi co jak pichcić tam wszystko jest opisane. Frytki robią się w 16 min. Ustawić temperaturę, ustawić czas i można piec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak - to ma instrukcję obsługi i przepisy czy nie? Bo akurat ja już takie miałam z Julii i niestety nie było danych na temat czasu przygotowania produktów - żadnej - wzięłam z internetu i frytki wychodziły w miarę, wiadomo nie takie same, ja akurat trzymałam w zalewie z odrobiną oliwy i ziół, nie były najgorsze, koleżanka z takiej beztłuszczowej z Lidla miała gorsze, ale... po 2 miesiącach używania tej z Julii zaczęła odpadać czarna powłoka - a że myłam tylko ręcznikiem papierowym bez żądnych płynów to akurat nie powinno mieć miejsca. Ktoś kupił to biedronkowe cudo i używał dłużej?

      Usuń
  8. Drogi testerze kupilam ostatnia frytownice hoffen w biedronce (pudelko bylo otwarte) i niestety nie bylo w niej instrukcji obslugi jak moge ja zdobyc

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłem dzisiaj frytki pierwszy raz i wyszły... SUROWE A ZWIERZCHU SPALONE ? Czy coś źle zrobiłem ..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może frytki były za grubo pokrojone. Nie każda odmiana ziemniaków nadaje się do robienia frytek w takim urządzeniu.

      Usuń
  10. Nie były cienkie. Tylko nie przerzucalem ich ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie 1400 Watt tylko 1300
    Nie 2.6 litra tylko 2.5 litra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tu żadnego błędu. Komentujesz produkt z 2018 roku, który miał inne parametry. Nowy produkt jest opisany tutaj: Frytownica beztłuszczowa Hoffen AF-9358 z Biedronki

      Usuń
  12. Jak to wygląda zużycie prądu przez to cacko?

    OdpowiedzUsuń
  13. Urządzenie robi w miarę dobre frytki ale z tych mrożonych. Najlepszy jest pieczony kurczak! Chrupiąca skórka, mniam. Użytkuje tą frytkownicę od roku. Ogólnie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Frytki wychodzą super już po 8 min w temp. 200 stopni. Rewelacyjnie piecze mrożonki warzywne, w 3 min i 200 stopniach gotowe. Pizze upieczoną poprzedniego dnia podgrzewam w 3 min i jest chrupiąca. Bez grzania piekarnika, bez wilgoci jak miałam w halogenowe. Mięsa jeszcze nie próbowałam, ale napewno wypróbuję. Za tą cenę fajne urządzenie i mega oszczędność czasu

    OdpowiedzUsuń
  15. Frytki z surowych ziemniaków na pewno nie wyjdą identyczne jak z frytownicy . Będą jak z piekarnika upieczone tyle że moim zdaniem lepiej ten proces zachodzi. To tak jakby gotować warzywa na parze a nie w wodzie. Jasne że będzie różnica w smaku ale też w wyglądzie, i jest. Przyznam że łyżeczka oleju na porcję frytek a litr czy więcej w przypadku smażonych to jest różnica i to na pewno w zdrowym żywieniu. Ponadto olej tłuszcze są nośnikiem smaku. Co w przypadku takiej ilości oleju smaku nie przekaże. Frytki mrożone proponowałbym najpierw rozmrozić i takie dac do beztłuszczowej. Myślę że to skróci czas pieczenia. Fakt 15-20minut dla surowych frytek może być za krótko. Myślę że wiele też zależy od ilości frytek. Podsumowując jestem zadowolony z urządzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam posiadam taką frytkownica jest świetna. Frytki robię z normalnych ziemniaków nie mrożonych, wychodzą wyśmienite po prostu wszystko zależy od ilości frytek jaka tam wrzucimy, jeśli będzie mniej lepiej się upiekę, na cały okres ich pieczenie dobrze by było z 3 razy wyciągnąć szufladowe i je troszkę wymieszac.Procz tego robiłam jeszcze steki są pyszne soczyste a kurczak mega chrupiąca skórka. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurde tania i taka spoko? Szukam teraz niskotłuszczowej frytkownicy, ale rozstrzał cenowy jest sporo, np. w rankingach jak ten - https://www.prorankingi.pl/rankingi/male-agd-do-kuchni/frytkownice/ co sądzisz np. o Philipsie? Podobno super, ale jak widzę cenę to się załamuje :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam frytkownice hoffen narazie robiłam frytki mrożone kiełbaski i dziś udźce pychota jak z grilla nie mogę nigdzie znaleźć bo pisze że można placki ziemniaczane zrobić będę próbować i chce spróbować tradycyjny kotlet w panierce póki co jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, używam to urządzenie od kilku.
    Mogę podzielić się swoimi wrażeniami, zdaniem i opinia.
    Urządzenie jest ładnie wykonane, dość zgrabne, mniejsze od tradycyjnej frytkownicy, no ale nie "malutkie".
    Panel sterujący jest prosty w obsłudze, wręcz intuicyjny. Ma zaprogramowane własne ustawienia, które można modyfikować.

    Jeśli chodzi o potrawy, to smak wykonanych potraw - są smaczne, ladne.
    Mięso z kurczaka pieczone w urządzeniu jest świetne w smaku, np pierś z kurczaka pokrojona w mniejsze cząstki, ale dość solidne, jak medaliony, przyprawiam ulubionymi przyprawami, ziołami i daje okolo 2-3 lyzki oleju, aby przyprawy przywarly do mięsa. Wkładam do kosza air fryer ra i piecze maszyna, a ja robię inne rzeczy. W trakcie pieczenia można maszyne otworzyc, sprawdzic zawartosc, smak, itp., zmienic cos w ustawieniach czasu lub temperatury.
    Mięso po upieczeniu jest wilgotne, ladne, smaczne, po prostu fajne. Jego tekstura jest bardziej zwarta niż np. po smażeniu na patelni z tłuszczem, ale nie twarda.

    Jeśli chodzi o frytki: mrożone są smaczne,identyczne w smaku do tych z oleju, no ale nie ociekają tłuszczem i nim nie smakują tylko bardziej czuć smak frytki, jeśli chodzi o frytki swoje, domowe to to samo co wyżej, ale bardziej czuć smak ziemniaka i trzeba dodać do porcji frytek łyżkę oleju przed pieczeniem. Ja przygotowane frytki mieszam w miseczce z olejem i przekladam do urzadzenia. Minus taki ze grubsze frytki smakuja jak lekko surowe, ale po dopieczeniu z wierzchu sa lekko upieczone, a w srodku jak ugotowany ziemniak sypki.

    Rewelacja dla mnie sa pieczone kiełbaski w tej maszynie, tak dokładnie. Wkładam kilka sztuk cienkiej kiełbasy do maszyny, nacinam je i uruchamiam maszyne. Samo sie piecze, a ja mam czas na inne sprawy. Wracam otwieram i gotowe. Kielbasa jest smaczna, mega, upieczona cala powierzchnia z każdej strony równomiernie, tłuszcz wykapuje na zewnątrz kosza, kiełbasa jest chudsza o cały tłuszcz, który był w środku, a zarazem jest soczysta, smaczna, no co tu mówić wbijasz zęby w kawałek i jest chrupniecie, smak, rozkosz podniebienia.
    Kiełbasa z grilla jest dobra, ale ta lepsza i ... no nie powiem że zdrowa, ale odchudzona haha i piękna.

    Urzylam także maszyny do "odświeżenia" dwudniowego pieczywa. Bulki zwilrzylam woda, umieściłam w koszu, ustawiłem program pieczenie ciasta, zmniejszyłam czas, ponieważ nie pieke surowego ciasta, a podpiekam produkt gotowy, więc wystarczyło okolo 6 minut piepieczenia na 180°C i bulki udaly sie jak prosto z piekarni. Z wierzchu chrupiace, w środku miękkie i puszyste....

    Kochani może to nie jest cud maszyna światowy, ale cud domowy do fajnych pomysłów, gdzie ręce są wolne i my sami nie jesteśmy ograniczeni pilnowaniem, obracaniem itp.
    Jak masz pomysły to i cuda z maszyna stworzysz, a raczej cuda z maszyny.
    Przypomniałam sobie, że nawet pasztet zdążyłam w niej upiec. Pasztet był gotowy w foremce do upieczenia z marketu. Wyjęłam z foremki, włożyłam do koszyka i wybrałam program do pieczenia mieska, nic nie dodawalam. W trakcie zagladnelam dwa razy jak to wygląda i co się dzieje. Zapach "pyszneg" był wszedzie w domu, a na języku wytwarzala się... ślinka ciekła. Pasztet byl, smaczny, sliczny, zrumieniony na wierzchu i chrupki, środek miękki, delikatny.

    Minus maszyny: to takie moje zdanie- mały kosz dla dużej rodziny jak moja (5 osob). Świetne rozwiązanie dla 1-3 osób.
    Jeśli chcesz upiec różne produkty dla małej liczby osób to śmiało upieczesz. Mozesz umiescic w koszu frytki, razem z cząstkami kurczaka, czas pieczenia mają identyczny i razem wychodzi to super. Jeśli już musisz zmierzyć się z ilością większą to osobno pieczesz frytki, osobno mięsa i na koniec masz zimne frytki, mięso gorące lub frytki zjedliscie,a mięso po frytkach hahhahahah.

    Pozdrawiam. -ile pomysłów w głowie,tyle smaków na talerzu- ZosiaSamosia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja posiadam frytownicę HOFFEN o mocy 1500 watt,używam bardzo często. Dla mnie rewelacja,frytki bardzo smaczne i chrupiące, mięso soczyste zwłaszcza z kurczaka. Oczywiście w trakcie pieczenia należy potrawy mieszać,a jak trzeba to dołożyć czasu pieczenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam już 2 lata i jestem bardzo zadowolona. nie czuć zapachu oleju bo go nie ma. Robię przeważnie frytki gotowe lub nugetsy.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2