Reklama

niedziela, 29 lipca 2018

Karta micro SDHC SanDisk Ultra UHS-I 16 GB z Biedronki

Karta micro SDHC SanDisk Ultra UHS-I 16 GB z adapterem w Biedronce jest sprzedawana od 30.07.2018 roku za niecałe 25 zł. Prędkość odczytu do 80 MB/s, klasa wydajności Class 10 - przystosowana do nagrywania w rozdzielczości Full HD (1080p).

 Karta micro SDHC SanDisk Ultra UHS-I 16 GB z adapterem z Biedronki

Karta micro SDHC SanDisk Ultra UHS-I 16 GB z adapterem z Biedronki - opis:
- pojemność: 16 GB
- prędkość odczytu do 80 MB/s, klasa wydajności Class 10 - przystosowana do nagrywania w rozdzielczości Full HD (1080p)
- aplikacja mobilna SanDisk® Memory Zone do pobrania z Google Play™
- kompatybilne ze standardem UHS-I wspieranym przez urządzenia przenośne najnowszej generacji
- w zestawie adapter SD
- 7 lat gwarancji


Kupując kartę SanDisk Ultra 16 GB microSDHC UHS-I z Biedronki dostajemy w zestawie adapter. Dzięki temu kartę możemy wykorzystać w czytnikach kart czy urządzeniach, które obsługują wyłącznie większe gabarytowo, klasyczne karty typu SD.

Według danych producenta maksymalna prędkość odczytu wynosi 80 MB/s. Na moim czytniku kart SanDisk Extreme Pro UHS-II SD USB 3.0 (widoczny na ostatnim zdjęciu) w programie do testowania CrystalDiskMark udało się osiągnąć prędkość odczytu nieco ponad 47,4 MB/s a prędkość zapisu 38,8 MB/s. Test sprzedawanych wcześniej kart serii SanDisk Ultra można zobaczyć tu 8GB i 32GB.

 Karta micro SDHC SanDisk Ultra UHS-I 16 GB z adapterem z Biedronki  Karta micro SDHC SanDisk Ultra UHS-I 16 GB z adapterem z Biedronki

Pamiętajmy, że nasz sprzęt może ograniczać osiągi nowych kart SD! Warto zwrócić uwagę na to w jakim urządzeniu będzie używana karta SD. Starsze czytniki nie obsługują w pełni możliwości karty i prędkość transferu będzie niższa.

 Karta micro SDHC SanDisk Ultra UHS-I 16 GB z adapterem z Biedronki  Karta micro SDHC SanDisk Ultra UHS-I 16 GB z adapterem z Biedronki

Korzystając z karty na urządzeniu z Androidem (np. tablet, smartfon) możemy skorzystać z aplikacji SanDisk Memory Zone służącej do zarządzania pamięcią. Możemy ją pobrać z Google Play. SanDisk Memory Zone pozwala na przesyłanie i tworzenie kopii zapasowych plików, a także na zabezpieczenie ich przez funkcję ochrony hasłem. Jeśli potrzebujemy solidnej karty z 7-letnią gwarancją a 16 GB nam wystarczy warto rozważyć zakup karty SanDisk Ultra microSDHC UHS-I w Biedronce. Sprawdzi się w tablecie, smartfonie, aparacie fotograficznym czy nawigacji GPS. Osobiście używam 3 kart od SanDisk-a i do tej pory działają bez zastrzeżeń.

  Karta micro SDHC SanDisk Ultra UHS-I 16 GB z adapterem z Biedronki

Karta micro SDHC SanDisk Ultra UHS-I 16 GB z adapterem w Biedronce była już sprzedawana w marcu 2018 roku.

10 komentarzy:

  1. no niestety Panie ..admin.. ale kupiłem wczoraj te karty i klops , w tym samym teście mam zapis i odczyt ok 20 MB/s a gdzie tam do tych obiecanych 80 !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma opakowaniu jest podany maksymalny transfer. Opisałem w artykule co ma wpływ na to jaką prędkość osiągniemy. Mi udało się osiągnąć 47 MB/s z maksymalnej wartości 80 MB/s.

      Usuń
    2. prosze nie brac moich uwag do siebie :) ale robie sporo testów,prawie zawodowo i trudno mi się pogodzić aby na platformie Asus M4A88TD-V Evo/USB3 z SSD osiągać tak kiepskie wyniki 4-krotnie niższe od założeń ,,producenta" i to te same w ATTO ,CristalDiskMark czy innych benchmarkach

      Usuń
    3. Nie biorę Twoich uwag do siebie :-) Nie bronię też osiągów tej karty. Staram się wyjaśnić jaka może być przyczyna tego, że masz słabsze osiągi niż ja.

      Najlepsze wyniki uzyskałem na zewnętrznym czytniku kart USB 3.0. Jeśli zależy Ci na dobrych osiągach to rozważ zakup zewnętrznego czytnika. Z moich doświadczeń wynika, że wbudowane w laptopy czytniki kart nie mają zbyt dobrych osiągów. Ale to moje zdanie.

      Usuń
    4. dlatego podałem mobo jakie mam w pc-cie aby wyjaśnić od razu że to nie lapek :) przetestowałem kilka tych kart na różnych platformach i niestety wyniki tak samo mizerne , może to wynika z serii jaka została puszczona ? moje karty są z dystrybucji firmy HAMA

      Usuń
    5. Możliwe że seria karty ma wpływ na jej osiągi. Mam 2 takie same karty kupione w odstępie roku i na moim laptopie jedna jest 2 razy szybsza od drugiej.

      Usuń
  2. no porażka takie 1/4 transferu za który się zapłaciło
    jak zwykle biedronka poszła ,,na skróty''

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego w gazetce reklamowej Biedronki pisze się o karcie 32 GB Ultra za 24,99 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Przez pomyłkę umieściłem nie tą kartę.

      Usuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2