Reklama

niedziela, 1 kwietnia 2018

Myjka ciśnieniowa Black+Decker BXPW1300E z Biedronki

Myjka ciśnieniowa Black+Decker BXPW1300E w Biedronce będzie sprzedawana od 06.04.2018 roku za 199 złotych. W zestawie znajduje się lanca pistoletowa z przedłużką, dysza wielofunkcyjna (nastawowa), dysza rotacyjna, dysza pianowa, filtr do wody.

Myjka ciśnieniowa Black+Decker BXPW1300E z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Myjka ciśnieniowa Black+Decker BXPW1300E z Biedronki - opis:
- aluminiowa pompa -trwała i wydajna
- ciśnienie do 100 barów
- przepływ wody do 30 l/g
- moc silnika 1,5 kW
- napięcie 220-240 V
- częstotliwość 50/60 Hz
- ciśnienie akustyczne 75 dB(a)
- moc akustyczna 89 dB(a)
- wibracje 2,5 m/s2
- waga 4,6 kg
- w zestawie lanca pistoletowa z przedłużką, dysza wielofunkcyjna (nastawowa), dysza rotacyjna, dysza pianowa, filtr do wody

Ulotka z Biedronki
Myjka ciśnieniowa Black+Decker BXPW1300E z Biedronki

26 komentarzy:

  1. Witam, jak myślicie - warto się zainteresować tą myjką??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jestem zdania że to jest PODRUBA a nie BLACK & DECKER oryginalny napis jest zawsze czarny a nie pomarańczowy jak na BUBLU zbiedronki,

      Usuń
    2. Mylisz się BAMBO, wystarczy poczytać na zagranicznych stronach o tym że BLACK & DECKER zmienia logo na BLACK + DECKER... pozdrawiam

      Usuń
  2. Czy to ta sama firma co Black & Decker ???

    OdpowiedzUsuń
  3. kupił ktoś i wypróbował?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie pierwsze wrażenie dobre. Złożyłem odpaliłem i moc ma. Klinkier i chodnik z kostki wyczyściłem. Był jakiś mocniejszy brud to też odeszło. Jutro jeszcze na samochodzie wytestuję tak porządnie ze zbirniczkiem na płyn również. Narazie polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Samochód wymyty. Gdyby lanca była dłuższa to jak nic myjnia bezdotykowa domowa. Ciśnienie bardzo mnie usatysfakcjonowało. Zalałem również zbiorniczek płynem samochodowym, ale niestety ciśnienia nie ma jak się zbiorniczek podłączy i niestety trzeba demontować całą lancę że w ręku zostaje tylko pistolet ze zbiorniczkiem. Zbiorniczek z płynem służy tylko do oplukania płynem ale bez ciśnienia, chyba że się jakoś reguluje ciśnienie przy zbiorniczku ale niewiem. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. A i na samochód zeszło 100 ml płynu, co jest dużo w porównaniu do tradycyjnego wiadra i gąbki, bo na duże wiadro wystarczy tylko 1 nakrętka płynu, a tu jednak aż 100 ml.

    OdpowiedzUsuń
  6. A no i dodam że zeszło mniej wody niż ze szlauchem i wiadrem., także oszczędne urządzonko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale trzeba mieć podłączenie do bieżącej wody czy wystarczy zanurzyć w np. Beczce z wodą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no padłem:))) Człowieku to nie pompa do wody żebyś zanurzał w beczce takie urządzenie...

      Usuń
  8. Rowniez dziś nabyłem taką myjke. Pierwsze wrażenie super. Kostka , samochody itp wymyte . Prawie cały dzień działała. Jedynie co to ten zbiornik na detergenty trochę na minus gdyż zbyt dużo z niego ciągnie i jest małe ciśnienie wtedy .

    OdpowiedzUsuń
  9. To tylko 200zł zaraz ktoś napisze aż 200 zł to nie kupuj i nie pisz farmazonów

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam.Myjka przetestowana przeze mnie i mojego młodszego syna.Działa i sprzwdza się bez zarzutu..przynajmniej narazie heheh.za te pieniądze i do tego oszczedność wody to suuper..Polecam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Również kupiłem tą myjkę i powiem że wrażenie robi bardzo dobre,ciśnienie, system złączek na plus bardzo wygodne, pianownica słaba, ale nie oczekujmy cudów za tak śmieszne pieniądze wystarczy za 60zl zakupić pianownice z regulacją i mamy świetny zestaw za malutkie pieniądze, nawet zakuwając sobie do tego dłuższy przewód mamy markowy sprzęt w cenie marnych Chińczyków z Castoramy. Naprawdę polecam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam zakupiłem ta myjke w poniedziałek, tesyowałem dzis. Ogólnie moc to 1300W nie jak napisano 1500 ;P Wada to krotki wąz cisnieniowy i dysza pianowa nie ma regulacji chyba ze ja czegos nie doczytałem. Ogólnie polecam, za porownywalne myjki innych firm trzeba dac jakies 300 zł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyłącza się sama po puszczeniu lancy i włącza po jej naciśnięciu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy u Was w dyszy rotacyjnej reż jest wszystko luźne w środku?

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy zmieniał ktoś pianownice i może powiedzieć jaka będzie pasować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej każda mająca przyłącze typu bayonet.

      Usuń
  16. Dla mnie super kostka doczyszcona po 15 latach jakues150m2 �� a kupiłem za 149zł rabat dostałem. Pierwszego dnia pracowała około 6 godziny z małymi przerwami. W porównaniu z innymi mały pobór wody i prądu jest mała i lekka
    24 miesiące gwarancji więc można pracować. Jak na razie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy do podłączenia jej do bieżącej wody potrzeba jakiegoś specjalnego węża?
    Jakich detergentów mogę użyć do mycia np. samochodu?
    Czy kupię te rzeczy np. Leroy Merlin?

    OdpowiedzUsuń
  18. Umylem auto dwa razy i szlag trafil myjke,nie wlacza sie,cisnienie w wezu normalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo się nie myje samochodu na podjeździe tylko w myjni. Takie mamy przepisy.

      Usuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2