Reklama

piątek, 16 kwietnia 2021

Elektryczne nożyce do żywopłotu Gardenic z Biedronki

Elektryczne nożyce do żywopłotu Gardenic w Biedronce są sprzedawane od 15.04.2021 roku za 109 złotych. Urządzenie o mocy 500 W służy do przycinania i modelowania krzewów i żywopłotów.

Elektryczne nożyce do żywopłotu Gardenic z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Elektryczne nożyce do żywopłotu Gardenic z Biedronki - opis:
- idealne do przycinania i modelowania krzewów i żywopłotów
- mocny silnik 500 W
- system zapobiegający przypadkowemu uruchomieniu
- ergonomiczny uchwyt i podwójny wyłącznik bezpieczeństwa
- osłona przeciw odłamkom
- ostrze tnące z wysokogatunkowej stali

Elektryczne nożyce do żywopłotu Gardenic w Biedronce były już sprzedawane w maju 2018 roku.


Zobacz recenzję innego produktu

https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1

4 komentarze:

  1. Kupiłem 2 czerwca. Po pierwszym użyciu w momencie wyłączania pojawił się ogień na szczotkach. Odsałem do reklamacji 7 czerwca, 1 lipca wysłałem emsil na bok Biedronki i dalej cisza. Kierowniczka przy składaniu poinformowała, że odpowiedź powinna być do 27.06 I tyle na temat nożyc i podejścia tej sieci do klienta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo
    . Odesłali z serwisu z informacją, że to normalne. Smród palonego plastiku i ogień przy wyłączeniu!
    Jak została rozpatrzona Twoja reklamacja? Mam zamiar reklamować ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi oskarżyły przy pierwszej próbie więc wymieniłam na drugie. Drugie też oskarżyły. "Bieda" zwróciła kasę. Szkoda że nie działały jak trzeba bo to byłaby okazja w tej cenie. Cieszę się że ten defekt zauważyłam przed koszeniem pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam nożyce na akumulator bez rączki bez akumulatora przez Internet pani mnie poinformowała że w Biedronce kupię bez problemu no jednak jest problem akumulator kupiłam ale rączki nie a bez rączki nożyce nie działają

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2