Reklama

wtorek, 3 lipca 2018

Oddam naklejki i karty Dumni z naszych 2018 z Biedronki

Przy robieniu zakupów w Biedronce nazbierałem 17 saszetek z naklejkami (po 3 w saszetce czyli 51 naklejek) i 15 kart z kolekcji Dumni z naszych 2018. Chcę oddać cały ten zestaw komuś z czytelników. Więcej szczegółów poniżej.

Oddam naklejki i karty Dumni z naszych 2018 z Biedronki

Wymyśliłem coś takiego, że spośród osób które wyślą do mnie recenzję jakiegoś produktu / produktów z Biedronki wybiorę kogoś kto otrzyma wyżej wymieniony zestaw naklejek i kart z kolekcji Dumni z naszych 2018. Recenzja musi dotyczyć produktu przemysłowego (nie spożywczego). W recenzji musi byś podana data kiedy produkt był sprzedawany (może być miesiąc i rok) oraz cena.

Aby wysłać recenzję należy przesłać opis (minimum 400 znaków) produktu oraz jego zdjęcia (min. 3) na adres kws2011@o2.pl w temacie wpisując "BIEDRONKA TESTER". Wysłanie recenzji jest jednoznaczne z udzieleniem zgody na jej publikację. 

Recenzje można nadsyłać do 22.07 2018 roku. Osobę, która otrzyma zestaw naklejek i kart z kolekcji Dumni z naszych 2018 ogłoszę w tym wpisie do 25.07 2018 roku. Jeśli mój pomysł się sprawdzi będzie więcej takich akcji.

Wyniki
Nie otrzymałem żadnej recenzji dotyczącej produktów z Biedronki. Brak zwycięzcy ;-)

3 komentarze:

  1. Dumni z naszych

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaś kobieta stojąca przede mną przekładała zeskanowany przez kasjerkę towar z tej niecki za kasą, do toreb. Między przełożeniem ostatniej rzeczy, a zapłaceniem, usłyszała pytanie o to czy zbiera naklejki. Towaru nakupiła tyle, że śmiało na kilka saszetek zasłużyła. No dalej... - mówiłem sobie w duchu, czekając, aż te wszystkie formalności dobiegną końca. Aż tu nagle usłyszałem odpowiedź.

    Nieee, mamy tego już pełno.

    No to najpierw takie wielkie halo, że karty i naklejki, a teraz ludzie gardzą czymś, co im się należy? - pytałem sam siebie w duchu. No cóż. Przed meczami była wielka pompa, nie dziwię się. Choć osobiście nie skorzystałem z promocji, nie kupiłem albumu i nie zbierałem saszetek.

    Ale czar prysł kiedy? Gdy nasi nie wyszli z grupy? Uzbieranie wszystkich = nie trzeba brać dla rodziny i znajomych, którzy jeszcze nie uzbierali kompletu? Przed chwilą Boniek na konferencji prasowej podał, że...

    Nawałka nie będzie dłużej trenerem.

    Coś tam do któregoś lipca no i koniec. Ale tak szczerze mówiąc, nawet jakbym miał album pełen naklejek czy kart czy czego tam jeszcze nie wymyślą, to czy bym się tym cieszył w ogóle? Pewnie poszło by to na śmietnik zaraz po ostatnim gwizdku na meczu Polska - Kolumbia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz z tego co widziałem są w sprzedaży resztki po 99 gr.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2