Reklama

czwartek, 22 listopada 2018

Akumulatory Hykker z Biedronki

Akumulatory Hykker w Biedronce są sprzedawane od 22.11.2018 roku za niecałe 17 złotych. Nadają się do zasilania zabawek i sprzętu elektronicznego, są ekologiczne, wielokrotnego użytku.

Akumulatorki Hykker z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Akumulatorki Hykker z Biedronki - do wyboru:
- 4 akumulatory AA 2400 mAh (wstępnie naładowane i gotowe do użycia)
- 4 akumulatory AAA 900 mAh (wstępnie naładowane i gotowe do użycia)

Akumulatory Hykker z Biedronki

5 komentarzy:

  1. Testowałem, wszystkie miały pojemność powyżej 2000 mAh i już wyłączyłem test. Jak dla mnie za tą cenę ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety zakupiłem 2400 i jeden z 4 po jednym cyklu ładowania/rozładowania przestał działać tzn nie chce się już naładować. Trochę lipa bo jednego dokupić nie można.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jaką masz tam ładnie do akumulatorów. Może się tak zdarzyc, że jak napięcie na aku spadnie za bardzo to ładowarka go po prostu nie wykryje. Wtedy wystarczy go podładować taka zwykłą, chamską ładowarka (ja mam taką do gniazda USB z biedronki za 2 zł) i później przełozyc do normalnej ładowarki. Tak miałem z eneloopami.

      Usuń
    2. Ładowarkę do akumulatorów, słownik :)

      Usuń
    3. Być może akumulatorek rozładował się poniżej poziomu, od którego ładowarki mikroprocesorowe są w stanie rozpocząć proces ładowania (uznają ogniwo za uszkodzone i nie ładują go). Spróbuj na kilka - kilkanaście sekund (ale tak, aby nie rozgrzać akumulatorka) podłączyć do niego napięcie 2-3 V (plus do plusa a minus do minusa) i powtórnie włóż do ładowarki. Ewentualnie zastosuj ładowarkę transformatorową (nie mikroprocesorową czyli starszego typu)...

      Usuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2