Reklama

poniedziałek, 26 listopada 2018

Projektor laserowo-ledowy z ruchomą animacją z Biedronki

Projektor laserowo-ledowy z ruchomą animacją w Biedronce jest sprzedawany od 26.11.2018 roku za 199 złotych. Wyświetla animację padającego śniegu i animację św. Mikołaj z reniferami.

Projektor laserowo-ledowy z ruchomą animacją z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Projektor laserowo-ledowy z ruchomą animacją z Biedronki
- nowoczesny design
- animacja padającego śniegu
- animacja św. Mikołaj z reniferami
- regulacja prędkości animacji opadu śniegu
- pilot w zestawie
- czasowy włącznik, tzw. timer

3 komentarze:

  1. coto jest etykieta mydła myje z wodą i tyle a jak wygląda wizualnie za dwie stówy kto to kupi bez tej wiedzy że świeci to pewne ale czy godne tej ceny!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam projektor 23.12 a w wigilię już animacja mikołaja z reniferami nie działała:-((( Po świętach oddałam:-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj kupiłam za 100 zl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2