Reklama

poniedziałek, 18 listopada 2019

Ekspres ciśnieniowy do kawy ze spieniaczem Hoffen z Biedronki

Ekspres ciśnieniowy do kawy ze spieniaczem Hoffen w Biedronce będzie sprzedawany od 21.11.2019 roku za 399 złotych. W zestawie 2 sitka do napełniania kolby, łyżeczka 2w1 (do nakładania kawy i jej ubijania).

Ekspres ciśnieniowy do kawy ze spieniaczem Hoffen z Biedronki
źródło: hoffen.com.pl

Ekspres ciśnieniowy marki Hoffen szybko przygotuje dla Ciebie pyszną, aromatyczną kawę ze spienionym mlekiem lub małą czarną. Wystarczy, że na dotykowym panelu sterowania wybierzesz pojemność kawy oraz jeden z trzech jej rodzajów: espresso, cappuccino lub latte. Regulacja ilości spienionego mleka pozwoli Ci skomponować kawę, jaką lubisz najbardziej. Komfort użytkowania zapewniają wyjmowane pojemniki na wodę i mleko. Ekspres łatwo utrzymać w czystości dzięki zdejmowanej tacce i kratce ociekowej oraz funkcji samoczyszczenia. W zestawie znajdują się dwa sitka do napełnienia kolby oraz łyżeczka 2 w 1 do nakładania kawy i jej ubijania.


https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1

Ekspres ciśnieniowy do kawy ze spieniaczem Hoffen z Biedronki - opis:
- dotykowy panel sterowania
- moc: 1350 W
- w zestawie 2 sitka do napełniania kolby, łyżeczka 2w1 (do nakładania kawy i jej ubijania)
- wyjmowany pojemnik na wodę 1,8 l, na mleko 500 ml
- mała lub duża kawa
- regulacja ilości spienionego mleka
- cappuccino, latte, espresso
- wysokie ciśnienie 15 bar
- funkcja samoczyszczenia

Ekspres ciśnieniowy do kawy ze spieniaczem Hoffen z Biedronki Ekspres ciśnieniowy do kawy ze spieniaczem Hoffen z Biedronki

Film i 2 zdjęcia zostały nadesłane na skrzynkę e-mail przez naszego czytelnika. Jeśli chcesz dodać recenzję produktu przeczytaj tą informację: https://produkty-z-bdr.blogspot.com/p/dodaj-opinie.html

Link do instrukcji ekspresu ciśnieniowego do kawy ze spieniaczem Hoffen z Biedronki:
http://instrukcje.vershold.com

Ekspres ciśnieniowy do kawy ze spieniaczem Hoffen w Biedronce był już sprzedawany w listopadzie 2018 roku.


Zobacz recenzję odkurzacza Hoffen Super Silent z Biedronki na moim kanale YouTube

https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1

128 komentarzy:

  1. Mam, jestem zadowolony,ma więcej opcji niż te na panelu,np. Można strzelić sobie espresso,z pianką, można zrobić podw,pianę do late,itd, itp.(szklanki do late, sprzedawane w biedronce sązawysokie do tego sprzętu)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, ja też kupiłam ale wydaje mi się że słabo spienia mleko Nie wiem może coś źle robię ???? A w jaki sposób można używać tych dodatkowych opcji ??? Jak zrobić podwójną pianę ??? bo nie widzę tego w instrukcji Bardzo proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobi sobie pani np.espresso,później przycście late, i zaczyna podawać pianę, jak skończy to przyciskam drugi raz,late(żeby zakończyć program),jak zrobi Sobie Pani late, a ma Pani mało pianki, w nowi pani program, i zatrzyma jak ma dość piany,jak pani chce czarną ale słabszą, to do głębokiej miarki kawę, program esspreso podwójne, i później bez wyjmowania kolby program,, małe będzie więcej wody ale słabsza, w opisach na tej str. Z ekspresu z zeszłego roku, tam jest więcej opisanych kombinacji. Pozdrawiam (z boku regulacja spełnienia, mleko 3.2 %

      Usuń
    2. Anonimowy25 listopada 2017 15:19
      Jeśli chce się dużo kawy zawsze można przytrzymać przycisk "espresso" przez 3 sek i gdy w filiżance/kubku będzie ilość kawy jaką chcemy wystarczy jeszcze raz wcisnąć ten sam przycisk :) to opis opcji w starszym modelu,wyprubuje to w nowym.

      Usuń
    3. Witam dziękuję za pomoc, faktycznie można zrobić samo mleko. A mam jeszcze pytanie czy u Pana jest tak samo: mleka spienionego przy max jest ok. o 1/3 więcej niż na minimum a sama pianka na górze ma ok. 0.5 cm grubości (mleko 3,2) czy jest szansa żeby sama pianka na górze była większa Czy jest na to jakiś sposób czy to zależy od mleka?? To mój pierwszy ekspres i nie mam za bardzo doświadczenia

      Usuń
    4. Ja w latte, mam około 1,5cm pianki,dopuki nie pomieszam oczywiscie(pojemnik z mlekiem wyjmuję z lodówki przed robieniem kawy, zimne lepiej spienia)mogę wysłać zdjęcie na maila.

      Usuń
    5. Niech Pani spróbuję wyczyścić dyszę, umyć dokładnie posprawdzac czy wszystko dobrze dochodzi.

      Usuń
    6. 1,5 cm to jest ok Nie wiem, u mnie było tak od początku właśnie mało pianki, umyję dyszę Mleko biorę z lodówki i wlewam do pojemnika nie wiem, może włożenie pojemnika do lodówki pomoże - sprawdzę. jakby mógł Pan podesłać na email krowiasta@o2.pl to zdjęcie to porównam sobie z moim latte Dziękuje za pomoc i zainteresowanie

      Usuń
    7. Wysłałem, 2 zdjęcia i filmik

      Usuń
    8. Anonimowy z 8 listopada 2018 21:11
      Jeśli masz filmy z tym ekspresem to możesz podesłać je do mnie to zamieszczę na tym blogu. Adres e-mail jest w zakładce kontakt.

      Usuń
    9. bardzo dziękuję za zdjęcia i filmik
      no niestety u mnie mleko nie jest tak spienione
      nie wiem może po prostu system spieniający jest zepsuty
      nie wiem czy można to jakoś sprawdzić ?? czy to może być jakaś usterka mechaniczna w tym spieniaczu??? może Pan coś doradzić
      a ile mleka pobrało na to duże late ???


      chyba będę musiała reklamować

      Usuń
    10. Lepiej, reklamować, niż czuć niedosyt. Pozdrawiam

      Usuń
    11. Czy udalo sie Pani dojsc do tego jak uzyskac bardziej spienione mleko? Niestety mam ten sam problem :(

      Usuń
    12. Wydaje mi się że w dużej mierze pianka zależy od rodzaju mleka, testowałam na mlekach z butelki i w kartonie 3,2% i lepsza pianka jest z mleka w kartonie.

      Usuń
    13. Stosowalam rowniez w kartonie 3,2 i w dalszym ciagu mam ten sam problem

      Usuń
  3. Witam.Do ilu cm wysokości szklanki się mieszczą pod ekspresem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam 11cm,starcza,max 12 myślę.

      Usuń
    2. czy ten ekspres ma młynek do kawy

      Usuń
    3. Młynek do kawy posiada ekspres powyżej 1 500 zł

      Usuń
  4. A ja byłam już w pięciu biedronkach i wrócilam bez ekspresu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maz sie pytal w trzech biedronkach i w rybnik boguszowicach na lompy mieli dwa na magazynie bo mowili ze ludzie kradna i psuja.

      Usuń
    2. Dzięki za info. Szkoda że jestem z Łodzi :( Może jest ktoś z Łodzi i widział ten ekspres dostępny w biedronce?

      Usuń
    3. Od 12.11 w Lidlu będą podobne, 50zł droższe.

      Usuń
    4. Dzień dobry, mam do was pytanie. Mam ten sam ekspres od wczoraj ale kawa śmierdzi i smakuje jakby spalenizną.Czy ktoś też tak miał?

      Usuń
    5. Mam ten sam problem co robić?

      Usuń
  5. Czy można zrobić espresso większą ? tzn z większą ilością wody ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można,na panelu są 2 rodzaje, espresso,po zakończeniu programu duże espresso, przyciś proszę jeszcze raz ten sam program,ekspres zacznie proces od początku, w każdej chwili można przerwać przyciskając (espresso) jeszcze raz, więcej wody, słabsza kawa,piankę też można dodać, naciskając latte,drugi raz latte, zatrzyma proces.

      Usuń
    2. Witam jaka jest roznica czy sie da male sitko czy duze sitko? Czy jest roznica w ilosci kawy? Czy trzeba w tym sitku dac do pelna kawy? I czy mozna dac wladna zmielona kawe z ziarnistej mlynkiem recznym? Czy ekspres trzeba jakos specjalnie czyscic czy wystarczy ten przycisk clean w czyszczeniu tej dyszy. Czy do zrobienia late wyciagal pan ta nasadke pod kubek. Gdzie moge znalezc takie szklanki wysokie ale pasujace do tegoekspresu

      Usuń
    3. Wszystko opisane w instrukcji, można mielić młynkiem(nawet lepiej,)kawy prawie do pełna, trzeba czyścić,clean(jak w instrukcji) plus to co na zewnątrz ekspresu,szklanki max 12cm

      Usuń
  6. Czy tez tak macie ze te ikonki dlugo migaja zanim beda swiecic ciaglym swiatlem i sa gotowe do dzialania. I po zrobieniu kawy przed nastepna tak samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to normalne, woda w czajnik też potrzebuję czasu do zagotowania się.

      Usuń
  7. Witam, udało mi się w końcu dorwać ekspres w którejś z kolei biedronce ALE niestety bez załączonej instrukcji obsługi i bez jednego dodatkowego sitka. No i mam dylemat czy zwracać bo tak ciężko było upolować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sitko można dokupić, na allegro,instrukcję - może Pani spróbować napisać na stronie hoffen, lub zadzwonić,powinni przesłać pdf,jak nie, to mogę zdjęcia zrobić i ewentualnie wysłać

      Usuń
    2. Byle głębokie było sitko,płytkie umie np. Jest zbędne,;)

      Usuń
    3. Instrukcja;http://instrukcje.vershold.com,model cm-8433

      Usuń
    4. U mnie również bez sitka (tego podwójnego) :(, sprawdzałam na allegro, nie mogę znaleźć zamiennego sitka- nawet spr. jego wymiary. Ma Pan/Pani może informacje jaki zamiennik można dokupić aby pasowało ?

      Usuń
    5. Po wymiarach obwodu szukać,albo na olx są do sprzedania zepsute chińskie ekspresy za 40,50 zł,pod różnymi markami,one mają chyba te same kolby,sitka,trzeba trochę inicjatywy,napisalem w sobotę z zapytaniem o części zamienne do firmy hoffen na ich stronie,czekam na odp.

      Usuń
    6. MULTI SERWIS SP. Z O.O.
      41-700 RUDA ŚLĄSKA
      UL. PIASTOWSKA 8
      TEL. 032-248-07-86
      TEL/FAX. 032-771-24-09
      BIURO@MULTISERWIS.ORG.PL

      --
      Bezpośredni kontakt do serwisu hoffen, w razie pytania o części do ekspresu.

      Usuń
    7. Dziękuję za info o linku do ściągnięcia instrukcji.

      Usuń
    8. Bardzo dziękuję o kontakt do serwisu w sprawie tych części.

      Usuń
  8. Jeśli ktoś jeszcze wie gdzie znajdę ten ekspres na Dolnym Śląsku lub chce go odsprzedać proszę pisać na antja3@wp.pl. Za późno się zorientowałam, że jest na sprzedaż i w okolicy nigdzie już go nie ma

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja Polowalam na niego od dnia promocji,i w koncu dostalam ☺ Jak za ta cene,kawa pierwsza klasa.Pyszna,goraca nie to co kapsułki.Jestem mega,mega szczesliwa ze go mam.Co nie zmienia faktu ze mega ciezko je dorwac.Na allegro sa modele z zeszlego roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ma problem co do wielkości kaw, ponieważ wychodzą mi małe, żeby mieć pełny kubek muszę cappuccino muszę wcisnąć 2 razy. Filiżanki mam też na tyle duże, że 2x duże cappuccino muszę robić. Czy wy też tak macie ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z kolei problem w drugą stronę ;P samo małe late jak robi to wylewa mleko ze szklanki jak nie dopilnuję i nie wyłączę wcześniej ;P już wolałbym żeby za małą robiło ;P

      Usuń
  11. To proszę sobie zrobić latte,wtedy dobija więcej piany, taka to różnica między kapucino, a latte

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak czesto czyscic rurke od mleka?

    OdpowiedzUsuń
  13. A jak zrobić dwie kawy? Sitko podwójne jest Ale miejsca na dwa kubki nie ma

    OdpowiedzUsuń
  14. Cały pojemnik, co 2 max 3 dni, dokładnie,pojemnik trzymać w lodowce

    OdpowiedzUsuń
  15. Kubki do latte można kupić w Agata meble idealnie pasują i ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ile kawy wychodzi Wam na duże cappuccino no mi jakieś 150ml, to trochę mało ��

    OdpowiedzUsuń
  17. Serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny urządzeń prowadzi firma
    QUADRA-NET Sp. z o.o.
    tel.: 61/853 44 44
    tel. kom.: 664 44 88 00
    www.quadra-net.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłem w 3 biedronkach i nigdzie nie ma ekspresu

    OdpowiedzUsuń
  19. Do kiedy ten ekspres miał być?

    OdpowiedzUsuń
  20. Wczoraj w okolicach Poznania znalazlem pudelko nie otwarte, nie uszkodzone :) 349 zl,
    poki co pierwsze testy przeszedl na plus, chociaz mam problem z iloscia kawy (tzn wychodzi jej troche malo ) oraz z pianka,
    probowalem na sucho ;) robic sobie kilka kaw (bez wymiany kawy w kolbie) tak by sprawdzic wlasnie spienianie i wtedy wyszlo ponad pol szklanki mleka i piany... a dzis z rana juz nie ;) no ale trudno.. testuje dalej,i tak jestem fanem espresso :D

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja mam problem z tym, że przez otwory kawa leje się niewielkim strumykiem albo przez dłuższą chwilę wcale. Dodam, że na początku użytkowania tak nie było. Testowałam już różne kawy, bo myślałam że problem jest w stopniu zmielenia kawy. Niestety we wszystkich przypadkach jest tak samo. Ktoś miał podobny problem?

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie chce podawać wodę,co robić???

    OdpowiedzUsuń
  23. A mógłbyś powiedzieć jak to zrobić, w sensie więcej pianki itp itd
    Z gory dzięki za pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie lepiej spienia mleko im więcej mleka naleję do pojemnika. Nie ma znaczenia czy chude czy tłuste.

      Usuń
    2. Żeby samodzielnie dozować ilość mleka wystarczy dłużej przytrzymać symbol "duże cappuccino" leje się wtedy tylko spienione mleko do momentu aż ponownie dotknę symbolu.

      Usuń
  24. Witam. Czy mógłby ktoś podesłać instrukcję obsługi ekspresu? Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. A gdzie te opinie o produkcie?

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam dziś kupiłam ten model i mam problem z pojemnikiem na mleko, wogole go nie wykrywa podświetlone są tylko ikonki ekspresowo czy ktoś tak miał i wie co zrobić ...,? Dodam że mleko z lodówki zimne daje rurka jest założona zgodnie z instrukcją tylko że nie działa 😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dziś mąż kupił ale będę mieć wieczorem dopiero 😉

      Usuń
    2. To proszę napisać czy wszystko działa ...chodzi mi czy wykrywa pojemnik na mleko

      Usuń
    3. Tak u mnie wszystko działa jak na razie jestem bardzo zadowolona 🙂🙂

      Usuń
    4. Tak ja miałam. Proszę zareklamować jest zepsuty.

      Usuń
  27. Mam pytanie ile jest lat gwarancji ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupiłem ekspres do kawy i czuję chemiczny posmak co zrobić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem. Metalowe denko expresu wydaje nieprzyjemny chemiczny zapach.

      Usuń
    2. W instrukcji jest napisane co trzeba zrobić przed pierwszym użyciem. Wtedy nie będzie chemicznego posmaku. Ludzie kupują ekspres i odrazu robią kawy a instrukcji nie chce się czytać. A jest napisane jak byk umyć elementy i przepłukać ekspres i system spieniający.

      Usuń
    3. Przepraszam Cię bardzo, Łukasz; osobiście przepuściłam z 10 razy wodę przez wszystkie możliwe kombinacje i w całym domu zapach nagrzanego plastiku. Kawy nie dało się wypić! Wczoraj kupiony, dzisiaj oddany! PS Nie twierdzę, że wszystkie produkty tej firmy są złe, ale ja trafiłam na bubel i tyle w temacie.

      Usuń
    4. Witajcie . Mam ten sam problem że chemiczny posmak czuć A zrobiłam zgodnie z instrukcją . I co robić?

      Usuń
    5. Oddać. Ja oddałam na drugi dzień. Kiepski plastik zastosowano, jak w niektórych chińskich czajnikach :(
      Pozdrawiam

      Usuń
    6. Również miałam ten sam problem - wyczyściłam wszystko zgodnie z instrukcją kilka razy. Nie używałam ekspresu przez kilka dni, bo myślałam, że ten sapach plastiku wywietrzeje. Niestety w kawie nadal był zapach i posmak plastiku. Dziś oddałam ekspres na gwarancję

      Usuń
  29. Jak wasze kawki :) sama się nad nim zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten ekspres i jak na razie jestem narbar zadowolona wszystko ok mąz zrobił wszystko zgodnie z instrukcją i jest naprawdę super 🙂

      Usuń
  30. Kawki jak z kawiarni, pyszne aromatyczne. Takiego ekspresu potrzebowałem jest super.

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie robi za dużą kawę nawet w największej szklance nawet jak dam małe latte czy ktoś też miał taki problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u mnie jest ten sam problem. W instrukcji jest ze np. Duże cappuccino max 300 ml a ledwo mieści się w szklance 330 ml.

      Usuń
    2. czy ktoś może przesłać na maila instrukcję obsługi tego ekspresu? u mnie w pudełku nie było

      Usuń
    3. Tam na pojemniku od mleka jest zmniejszanie pianki u mnie było to samo i trzeba zmniejszyć ilość mleka na pojemniku 🙂

      Usuń
  32. mam ten sam problem, więc podłączam się pod pytanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie czytajcie wcześniejsze komentarze instrukcja jest na stronie:
      http://instrukcje.vershold.com,model cm-8433

      Usuń
  33. Czy wasz ekspres też głośno chodzi? Zwłaszcza przy spienianiu mleka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trochę głośno ale chwilkę jak spienia mleko

      Usuń
    2. Każdy jeden ekspres jak spienia mleko chodzi głośno

      Usuń
  34. Mam problem z przygotowaniem latte. Niby w.instrukcji napisali że podwójne to 370 ml. Kupiłam szklanki 400 ml.i mi przelewa. Może.cos.zle robię doradzcie coś proszę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kupiłem ekspres i czuję nieodpowiadający smak kawy.
    Jak zrobić żeby nie odczuwać smaku chemi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwrot do sklepu. Na ten wstrętny smak i zapach plastyku nie ma sposobu. Szkoda zdrowia.

      Usuń
  36. Może przepłukaj układ roztworem z kwasku cytrynowego

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ten sam problem , zapach plastiku z elementu do którego wkładana jest kolba. Wydaje mi się że po wypłukaniu kilkanaście razy i dodaniu kwasku do wody jest lepiej ale jeszcze czuć zapach. Jeśli ktoś znajdzie sposób to proszę o info

    OdpowiedzUsuń
  38. Moj eksperes za bardzo spienia mleko, wlewam 3.2% z lodówki i gdy dam duże latte lub cappuccino nawala go tyle że wylewa się ze szklanki zanim jeszcze zacznie lecieć kawa. Suwak mam ustawiony na najmniejsze spienianie. Sprubuje dzisiaj z mlekiem 1.5 % :/

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam ja mam ten sam problem co niekturzy ze czuc posmak plastiku co zrobic,uzytkuje go juz tydzien i nie wiem czy przyjma mi w sklepie jak bym chcial oddac.

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam mam mały problem na poczatku ekspres robil super mała late pobierał gdzies 150-200 ml mleka wszystko bylo super. Miescilo sie w szklance 250 ml idealnie cala late od jakiegos czasu pobiera ponad 200 ml samego mleka na mala latee, piany robi ponad miara wszystko sie wylewa dodam ze uzywam mleka 1,5 % a spienianie jest na najmniejszym ustawione, tej piany jest za duzo jak robiłam mala late w szklankach 250 ml tak teraz ponad 300 nie starcza ...��

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam, zakupiłem express ciśnieniowy Hoffen za 399 zł, i moje zastrzeżenie jest takie że po zaparzeniu kawy strasznie śmierdzi kawa plastikiem jak i wyczuwalny jest w smaku,oddałem express na reklamację dzisiaj,jeżeli sytuacja się powtórzy zarządam zwrotu pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam, odkamieniał już ktoś octem ekspres? Jak dokładnie przeprowadzić tą czynność? Bo w instrukcji jest włączanie ekspresu z octem w zbiorniku na mleko natomiast nie m włączania ekspresu z octem w zbiorniku głównym na wodę. Czy to wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam. Kupiłem wczoraj wsunąłem także pojemnik na mleko, zrobiłem 3 kawki espresso. Chciałem wypróbować jak działa z mlekiem, i tu mam problem, w żaden sposób nie mogę wyjąć tego ustroistwa na mleko

    OdpowiedzUsuń
  44. Co zrobić gdy para spieniająca mleko ulatuje gdzieś poza express? Tego mleka robi się bardzo mało i jest wodniste.

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam. Co zrobić gdy para spieniająca mleko ulatuje gdzieś poza Express? Mleko jest wodniste i w znikomej ilości?

    OdpowiedzUsuń
  46. Czy ktoś z Państwa oddawał ekspres na gwarancję i zażądał zwrotu gotówki? Czy udało się odzyskać pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja miałam pół roku ten ekspres i zepsuł się spieniacz mleka, oddałam do reklamacji i nie naprawili usterki i znowu na reklamację. Teraz już chce zwrotu gotówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A oddała Pani z pudełkiem? Trzeba je mieć? Bo mąż wyrzucił i też mi nie działa spieniacz i tak samo pół roku temu kupiłam

      Usuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. W zadnej biedronce nie ma tego expresu objezdzilam z mezem wczoraj 5 biedronek i co? I tylko w gazetce sa a w zadnym sklepie nie bylo tylko jakies inne wrzucili. Zamowilam na allegro taka sama ale o 100 zl drozsza. Mam dosc jezdzenia i szukania po sklepach gdzie robia ludzi w konia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam to samo, w żadnej nie było ekspresu, a u mnie w okolicy jest chyba z 10 Biedronek i w żadnej nic

      Usuń
  50. Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją, zrobiłem już kilkadziesiąt kaw, a nadal czuć chemiczny, plastikowy posmak. Ktoś ma jakieś rozwiązanie?
    W jaki sposób rozegrać to kwasem cytrynowym?

    OdpowiedzUsuń
  51. u mnie nie pobiera mleka leci tylko para i troche wody jaka może być przyczyna ?

    OdpowiedzUsuń
  52. czy to jest blizniacZy model blaupunkta cmp 601 ?

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam kupiłam ekspres i mam problem już na samym początku świeci mi się tylko ikonka z czyszczeniem żadne inne nie swiecia się co może być nie tak? Dodam że pojemniki są dobrze włożone zgodnie z instrukcją. Proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam gdzie mogę kupić wężyk do mleka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Mnie nie działa spieniacz do mleka, pobiera go minimalne ilości nawet przy ustawieniu suwaka na max, kawy robi się na dnie. Poza tym podczas pobierania mleka wypuszcza wodę przez otwór, przez który powinno pobierać się mleko.. Ogólna kicha. Miał ktoś podobny problem? Nie robię od kilku tygodni kawy bo za każdym razem powódź w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam dzisiaj u siebie podobny problem. Czy udało się Pani naprawić problem ?

      Usuń
    2. Myśle ze taki problem jak u mnie , a mianowicie problem z uszczelką moja sie stopiła
      można taka chyba dostac przez internet ale nie wiem jaka

      Usuń
  56. Czy u kogoś kawa z ekspresu śmierdzi i smakuje plastikiem?

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej z jakiej kawy robicie latte ?

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam mam problem ponieważ ekspres do kawy nie pobiera mleka myśle ze to może byc wina tej białej uszczeli ponieważ chyba się stopiła , szkoda po ekspres działa tylko nie pobiera mleka a nie wiem jaka to dokłądnie była uszczelka pomożecie ? paragon zgubiony także z reklamacji nici

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam ten sam problem zamiast zpienionego mleka leci woda i minimalna ilość mleka i to jeszcze nie spienione co moze być tego przyczyna? Czy składać reklamację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy udało się rozwiązać problem bo u mnie to samo, a dopiero co go kupiłam

      Usuń
  60. witam serdecznie .Czy ktos z Panstwa moze wie gdzie mozna kupic wezyk zasysajacy do mleka ?

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Kupiłam ekspres hoffen w Biedronce, ale podaje młaka ani kawy. Co jest z nim nie tak? 😏

    OdpowiedzUsuń
  63. Kupiłam ekspres hoffen w Biedronce. Nie podaje mleka,ani kawy. Słychać że pracuje,para leci i nic.w situ kawa mokrą zostaje😟😏. Co jest z nim nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  64. te ekspresy z biedronki byly felerne dlatego sprzedawali je za 189zl co sie dziwicie ze nic nie dziala albo jakies defekty maja, ja kupilem na aledrogo za 370 i wszystko dziala tylko ze glosny jest

    OdpowiedzUsuń
  65. Czego nie leci mi mleko niby syczy a nie leci

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2