Reklama

wtorek, 12 marca 2019

Słuchawki Pioneer SEMJ553BTK z Biedronki

Słuchawki Pioneer SEMJ553BTK w Biedronce są sprzedawane od 11.03.2019 roku za 139 złotych. Pasmo przenoszenia to 10–22 000 Hz a wbudowany akumulator pozwala na słuchanie muzyki do 15 godzin.

Słuchawki Pioneer SEMJ553BTK z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Słuchawki Pioneer SEMJ553BTK z Biedronki - opis:
- Bluetooth
- wbudowany akumulator (do 15 godzin słuchania muzyki po naładowaniu)
- wbudowany mikrofon do rozmów telefonicznych
- pasmo przenoszenia 10–22 000 Hz
- składana konstrukcja ułatwia przechowywanie
- w zestawie: przewód micro USB

6 komentarzy:

  1. Fajne słuchawki polecam czysto grają i zpod biciem basów

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dzisiaj kupiłem... w tej cenie nie mają konkurencji a miałem ich sporo....można spoko brać.

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak naprawdę, to ile bateria trzyma? Bo szukałęm specyfikacji tego modelu i na innych stronach podają trzy godziny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłem wczoraj,jak dla mnie grają bdb polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bateria długo trzyma, niestety słuchawki krótko działają w ogóle, mi padły po 2 miesiącach, są właśnie w naprawie. Przykro że taka marka tak się zdegradowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłem 4 pary w cenie 69,99 za sztukę (w Biedronce).
    Grają bardzo ładnie , trochę za mocne basy (jak dla mnie) , dobrze izolują od dźwięków otoczenia , świetnie współpracują z moim telefonem (Nokia 630 Lumia - zarówno jako zestaw handsfree jak i słuchawki audio). Czas pracy na baterii - ?? ciężko ocenić. Do tej pory najdłuższy czas ciągłej pracy to 8h (bez rozładowania), nie było okazji by dłużej słuchać i sprawdzić.
    Za niecałe 70 pln - stosunek jakości do ceny REWELACJA.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2