Reklama

wtorek, 5 marca 2019

Zestaw wierteł Niteo Tools z Biedronki

Jakiś czas kupiłem wiertła z Biedronki, dopiero teraz miałem okazję nimi wiercić. Do drewna jakoś śmigają ale metal to masakra robiona chyba z zwykłej nie hartowanej stali. 

Zestaw wierteł Niteo Tools z Biedronki

Pierwsze wiertło jakim zacząłem wiercić to chyba 5mm. Wiercę, wiercę i nic patrzę na końcówkę a tam zniekształcone i stępione więc zaostrzyłem. Jakoś udało się przewiercić otwór ale przy następnym wiertło zaczęło bić, wykręciłem z futerka i okazało się że jest skrzywione, wkręciłem w imadło i okazało się że mogę wyginać je kombinerkami. Drugie mniejsze wiertło skrzywiło się przy nacisku podczas wiercenia. Odradzam takiego bubla to jeszcze nie kupiłem.

Zestaw wierteł Niteo Tools z Biedronki

Zestaw wierteł Niteo Tools z Biedronki

Zestaw wierteł Niteo Tools z Biedronki

Recenzja nadesłana przez czytelnika. Chcesz podzielić się swoją opinią na temat produktów z Biedronki zobacz ten wpis.

9 komentarzy:

  1. Mam, potwierdzam że to lipa jakich mało, tylko te do drewna się nadają

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty przemysłowe z Biedry w ogóle są o kant d...
    Bardzo chwalę sobie Aldi. Ceny porównywalne, a przynajmniej jest to, co na rynek niemiecki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam, kupiłem (niestety 2 komplety) jak były już wcześniej, najgorsze wiertła jakie w życiu miałem

    OdpowiedzUsuń
  4. Z radzieckiego : gnjutsja nie łąmiutsja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiertła ponownie pojawiły się w Biedronce.
    https://youtu.be/g49k2Xdf-0E

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście polecam! Są wykonane z materiału nazywanego przez profesjonalistów jako gównolit. Świetnie nadają się do wiercenia w piasku, śniegu, błocie lub kałuży!

    OdpowiedzUsuń
  7. zabawkowe wiertła. Nie kupie nawet za darmo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kupiłem sobie chyba w ubiegłym roku i wiertła kturr przy nacisku pękają to te się gieły jak by były z plasteliny a wiertło 10mm hyba to ono po wejściu w otwór się zjechało i się po szarpało więc to zwykły szajs i dziadostwo więc osobiście nie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kupiłem i nie spodziewałem się rewelacjiale to co zobaczyłme to HIT. Wiertło poddczas wiercenia się wygło przy małym nacisku. Ale szajs. Kupa.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2