Reklama

piątek, 15 maja 2015

Tablet graficzny One by Wacom M z Biedronki

Tablet graficzny One by Wacom M w Biedronce jest sprzedawany od 14.05.2015 r. i kosztuje 149 zł. W tym tablecie graficznym aktywny obszar roboczy wynosi 216x135 mm. W zestawie znajduje się bezbateryjne ergonomiczne pióro dostosowane dla prawo i leworęcznych.

Tablet graficzny One by Wacom M z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Tablet graficzny One by Wacom M z Biedronki - opis:
- aktywny obszar roboczy 216x135 mm
- bezbateryjne ergonomiczne pióro
- dostosowany do prawo i leworęcznych
- czuła na nacisk końcówka pióra z 1024 poziomami nacisku
- złącze USB
- uchwyt na pióro


9 komentarzy:

  1. Dzisiaj go dorwałem z samego rańca... :P
    Przyjechałem dzisiaj przed siódmą rowerem (Takie wiosenne spodnie I kurtka z rękawiczką,dla Rekreacji i oszczędności - Jak już jechałem przed 6 to było z 4 stopnie...) z ~14km... (5 minut wcześniej przed otwarciem)
    A tu ostatnia sztuka... - Świeża,nierozpakowana i całkiem nowa. (Nawet całkiem nie tknięta.)
    Jak już zakupiłem i jak już rozpakowałem to - O dziwo nawet Kabel ze Smartfona do niego pasuje... (A miałem też zestaw.)
    I powiem szczerze że jak na Amatorski tablet jest całkiem niezły. - Gorzej jak z Startowym (Instalowanym) "Pismem odręcznym" (Windows 7,Na XP tego nie było problemu bo nie posiada.),Nie wiem jak na Puppy Linuksa [Moim zdaniem się odpali bez największego problemu] ale z tego co ja wyszukiwałem Wystarczyło to wyłączyć wtedy już nie przeszkadzała... Ale w każdym bądź razie jest dobry. Bez zastrzeżeń.
    Z tą różnicą że mielibyśmy do czynienia dla Amatorskich lub dla doświadczonych osób które nie skorzystały góra dwa lata. A tak poza tym spełnia oczekiwania. Nawet daje sporo stylizacji (Przedtem miałem Intuosa 4 S ale już używaną za 440zł i Port się w nim rozwalił...)
    No cóż na Remastering (Nietestowany już jeszcze),Na rysowanie i Na Retusz jest dobry. 9/10 ze względu na obecność przewodu. ale będę hojny: 10/10 w tej cenie nie ma nic lepszego + Dwa lata (Door-to-Door nawet jeśli się odniesie do biedronki albo jeśli chciałby z domu.)
    Tak więc... Za tą cenę: To warto. (pod 1080p jest lepszy.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze jakby to po polsku było napisane to by było dobrze

      Usuń
    2. Prosimy o polską wersję recenzji Bartosza

      Usuń
  2. KUźwa, ja nie rozumiem co Bartosz napisał. Mam wrażenie, że jakiś Chińczyk został zatrudniony do napisania pochlebnej recenzji. Szkoda tylko, że użył translatora :-I

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to mój pierwszy tablet graficzny ale powiem tyle - jestem zachwycona :) już nigdy nie będę używać myszki do obrabiania zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będąc przejazdem w biedronce w Brodnicy przy przejeździe kolejowym zauważyłem trzy Wacomy czekające na nowego właściciela spokojnie w gablocie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam u siebie ten tablet, ale bez cenówki. Orientuje się ktoś czy już go przecenili?

    OdpowiedzUsuń
  6. jest znów w sprzedaży ale za 199 zł

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście korzystam z tabletu XP-PEN Deco Fun ( https://www.xp-pen.com/product/905.html ) i mogę polecić.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2