Reklama

sobota, 8 kwietnia 2023

Poziomica laserowa Niteo Tools z Biedronki

Poziomica laserowa Niteo Tools w Biedronce będzie sprzedawana od 13.04.2023 roku za niecałe 50 złotych. Posiada 2 wskaźniki laserowe: punktowy i liniowy oraz dwa magnesy umożliwiające przymocowanie do elementów metalowych lub załączonej podstawki.

Poziomica laserowa Niteo Tools z Biedronki Laser Level

Poziomica laserowa Niteo Tools z Biedronki - opis:
- kolor lasera: czerwony
- klasa laserowa: 2
- długość fali lasera: 630-650 nm
- zasilanie: 3V, 2x bateria AAA 1,5V
- 2 wskaźniki laserowe: punktowy i liniowy
- podstawka z precyzyjną regulacją nachylenia i standardowym gwintem 1/4 "
- wyposażona w tradycyjną libellę pionową i poziomą
- dwa magnesy umożliwiające przymocowanie do elementów metalowych lub załączonej podstawki

Poziomica laserowa Niteo Tools z Biedronki Laser Level Poziomica laserowa Niteo Tools z Biedronki Laser Level

Poziomica laserowa Niteo Tools z Biedronki Laser Level Poziomica laserowa Niteo Tools z Biedronki Laser Level

Zastępuje klasyczną poziomicę, umożliwiając łatwe i precyzyjne prowadzenie domowych remontów oraz majsterkowanie. W domu ułatwi proste ustawianie mebli, układanie płytek, tapetowanie oraz wieszanie dekoracji. Ma dwa wskaźniki laserowe: punktowy i liniowy. Wyposażona jest w tradycyjną libellę pionową i poziomą, zapewniającą precyzję pracy. Posiada dwa magnesy umożliwiające przymocowanie do elementów metalowych lub załączonej podstawki.


W zestawie znajduje się podstawka z precyzyjną regulacją nachylenia i standardowym gwintem 1/4 cala (pasującym do statywów fotograficznych). Niewielki rozmiar oraz ergonomiczna budowa zapewniają komfortowe użytkowanie.

Poziomica laserowa Niteo Tools z Biedronki Laser Level Poziomica laserowa Niteo Tools z Biedronki Laser Level

Poziomica laserowa Niteo Tools z Biedronki Laser Level Poziomica laserowa Niteo Tools z Biedronki Laser Level

Poziomica laserowa Niteo Tools w Biedronce była już sprzedawana w styczniu 2017 roku.

16 komentarzy:

  1. W moim egzemplarzu linia laserowa pozioma czy pionowa na scianie ustawiona wg poziomic w tym urzadzeniu mocno odbiega od poziomu czy pionu wskazanych przez normalne poziomice. Ale to moze ja mialem takiego pecha przy wyborze. Ciekaw jestem opinii innych uzytkownikow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłem ją w piątek, testowałem przez całe popołudnie, sobotę i dzisiaj od rana czyli w niedzielę aż w końcu podjąłem decyzję aby ją odwieźć do Biedronki.Co tu dużo pisać, powiem prawdę to jest bubel który zepsuł renomę firmy która go wypuściła na rynek, a szefostwo Biedronki niech lepiej wcześniej sprawdzi co za g*wno sprowadza do swojej sieci i nie irytuje swoich starych wiernych klientów.Libelle są źle ustawione, wada produkcyjna, przypuszczam że wszystkie biedronki są tym zawalone,ten produkt to śmieć, pieniądze w błoto?Odnośnie reklamacji, to mam czekać dwa tygodnie ponieważ rozpakowałem pudełko i używałem produktu więc go muszą wysłać do producenta,którego, gdzie, na pewno na wschód może do Chin...?Zobaczymy jak się to skończy.Cha! Cha!...! a w końcu wziąłem zwykłą poziomicę kupioną w Mrówce za 15 zł i zrobiłem co trzeba ona mnie nie zawiodła.

      Usuń
    2. Niestety dwie wypróbowane i obie felerne. Mogę wymieniać dalej, ale po tych poprzednich komentarzach widzę , że nie ma sensu. Jako pomocnicza może być.

      Usuń
  2. Nie poziomica lecz poziomnica. Mały szczegół, ale szanujmy język polski i bądźmy precyzyjni. Poziomice są na mapie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Można sobie chwalić, a polecać innym.

      Usuń
  4. moja poziomica z biedrony działa elegancko i nie mam uwag :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Panowie, to jest najtańsza chińszczyzna, więc powtarzalność produkcji jest pewnie na bardzo niskim poziomie. Ja swoją kupiłem w zeszłym roku i w mojej libele są ok, porównywalnie do standardowej poziomnicy Stabila a co do lasera to tez wydaje się całkiem ok, choć nie bardzo mam jakiś wzór aby sprawdzić na długiej powierzchni.

    OdpowiedzUsuń
  6. a może ktoś podać jaki zasięg ma laser, ile metrów ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bubel jakich mało . Na 2.5 m odchył ze 40 cm. Lepiej przepić te pieniądze niż to kupić. Szczęście nie moja. Tylko testowałem. Ludzie omijajcie yobgówno z daleka. Wiertarka tej firmy działała 30 min. I padł włącznik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam. Ok jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Po testach poziomnicy na odległości 10m:
    - Po ustawieniu poziomu wg libelli wzdłużnej - plamka 3,5cm powyżej poziomu,
    - Położenie na płaszczyźnie szlifowanej poziomnicy - plamka (jak i kreska) mniej niż 1 cm poniżej poziomu;
    - Położenie na płaszczyźnie obudowie (od strony pojemnika na baterie) poziomnicy - plamka (jak i kreska) mniej niż 1 cm poniżej poziomu;
    - Plamka lasera w kształcie elipsy 10 x 15 mm;
    - Linia lasera szer. ok 12 mm (o nieregularnym stopniu świecenia);
    - W ustawieniu urządzenia libellami w górze (normalne położenie) linia lasera świeci TYLKO od poziomu w dół!

    Wnioski:
    - Dokładność libelli nie najgorsza bo 3,5cm na 10m,
    - Dokładność przeniesienia płaszczyzny poziomej powierzchnią szlifowaną poziomnicy dość dobra (producent podaje 0,4mm/1m i to może być zgodne z prawdą),
    - Fatalna grubość plamki oraz kreski lasera powyżej 1cm na 10m. To jaka będzie na dystansie 20m do którego urządzenie ma mierzyć.
    - Bardzo mała jasność plamki lasera (ok. 5 razy mniejsza niż mojego dalmierza). W pochmurny dzień prawie nic nie widziałem na 5m. Nadaje się do pracy w pomieszczeniach (a na zewnątrz to raczej tylko wieczorem).

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadeszła wiekopmna chwila, kiedy potrzeba zmusiła mnie do wyjęcia cuda z pudełka i wyznaczenia poziomych lini na ścianie. Totalna porażka. Pionowa libelka jest OK, pozioma niewyjustowana. Laser punktowy nieco w górze, na 3 m około 1 cm, laser poziomy ok 2,5 cm w dół od poziomu. Da się ustawić samemu w granicach przyzwoitości, potrzebny malutki imbus, normalna poziomica i duuuuużo cierpliwości. Za te pieniądze to tylko gadżet, przerobić na brelok do kluczy i przynajmniej pożytek będzie. Do zastosowań amatorskich nie nadaje się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadaje się na zabawkę dla kota, kot biega za kropką lasera jak szalony.

      Usuń
  11. Potwierdzam- to rozregulowany szajs

    OdpowiedzUsuń
  12. Poziomka, którą nie wyznaczysz linii poziomej...bo brakuje jednej labelki :) Tak to niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2