Reklama

poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Czy wagi w Biedronkach działają nieprawidłowo?

W ubiegłym tygodniu dostałem informację od czytelniczki Anity na temat różnic w wadze produktów. Podobno produkty kupione na wagę w Biedronce sprawdzone w domu mają mniejszą wagę. Poniżej przedstawiam treść wiadomości.

Czy wagi w Biedronkach działają nieprawidłowo?

Cześć, jako że prowadzisz stronę o Biedronce warto udostępnić od siebie napisane coś na przestrogę, czyli jak większość prawie wszystkie Biedronko oszukują kupujących na wagach w sklepie. Im więcej kupujesz tym więcej Cię oszukują na wadze danego produktu kupionego na wagę.
Sam zobacz ważąc to w domu.

Biedronka bardzo częste oszustwo na wadze w...
Biedronka waga oszustwo na wadze w biedronce
Uwaga! Oszustwo w Biedronce koło targu. Waga się nie zgadza na kasie - wątek na Forum Ostrowca Świętokrzyskiego. Strona 1 z 1


Zapraszam do pisania opinii w komentarzach. Jakie macie zdanie na ten temat? Czy u was waga się zgadza czy jest zaniżona?

10 komentarzy:

  1. Oj tam, oj tam. Kupowalem siatkę 3kg ziemniaków, zostala zważona na kasie (2,65kg) zapłaciłem wg wagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masakra same byki ortograficzne rzucają się jak czytam ten artykuł !!! " w biedronkach" piszemy dużą literą czyli " W Biedronkach ". Kolejny byk to nie " część " tylko " cześć ".
    A tak w ogóle to pracuje w Biedronce i jeśli waga się nie zgadza, to proszę sobie wymienić !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, zwracasz uwagę na "byki", a wytłumacz czemu zostawiasz przerwę przed wykrzyknikami? Albo dlaczego używasz przecinków tak wybitnie selektywnie, oszczędnie?

      Usuń
  3. Istnieja przepisy dotyczace legalizacji i kalibracji wag.Wagi znajdujące się na stanowiskach przy owocach nie muszą posiadać cestyfikatow, są to tylko wagi pomocnicze dla sprawdzenia orientacyjnej wagi prodyktu.Wagi przy kasach muszą posiadac odpowiednie papiery dotyczące kalibracji i legalizacji.Wiec radzę nie sugerowac się wartosciam z wag pomocniczych, natomiast wagi wg paragonu powinny być zgodne. Pytanie tylko czy wagi w naszych domach są zgodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wagi na stanowiskach warzywa i owoce również MUSZĄ posiadać legalizację ale te wagi z reguły mają mniejsza dokładność i różnie bywa z ich wypoziomowaniem na stanowisku - często stoją w nie do końca stabilny sposób.
      Wagi domowe nie posiadają legalizacji przez GUM - waga koszt 20-50 zł a legalizacja około 50-80 zł. Więc ważąc w sklepie a w domu możemy mieć różnicę.
      Jeżeli mamy podejrzenie że waga na stanowisku kasowym nie waży prawidłowo najlepiej spróbować zważyć na innym stanowisku lub sprawdzić czy na danym stanowisku waga produktu na rogach szalki i na środku bedzie zbliżona do siebie.

      Usuń
  4. W Biedrze, to chociaż jest paragon. Zważcie czasem to, co kupujecie na bazarach, bo tam to dopiero lecą w kulki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja zardzewiałe odważniki parę kamyków na szalido wytarowania.

      Usuń
  5. No nie powiem. Ostatnio kupowałem mango w biedronce na wagę, cena gdzieś ok 17zł/kg. Niby piszecie o tych wagach przy owocach czy warzywach że nie muszą ważyć dokładnie. Powinny pokazywać tyle ile jest z ewentualnie "małą" amplitudą. Podchodzę do kasy, pani waży, kasuje resztę zakupów i.. zauważyłem że waga zwiększyła się o jakieś 300 gram a to przy tej cenie robi różnicę. Szczęście że mieszkam przy biedronce zaraz. Wszedłem do mieszkania i pierwsze co wziąłem owoce na wagę kuchenną. pokazało mi to samo co na wadze przy owocach w sklepie. Poszedłem więc zareklamować do tej samej pani co mnie kasowała. Pani na kasie kabel od monitora przyciskał wagę.. no jap.. i tak przez cały dzień ile pustych kilogramów wpadnie do kasy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Lublin ul Lwowska, też mnie oszukali. Już nie kupuje tam nic na wagę. Kupowałam awokado. Była promocja,więc kupiłam kilka, i już przy kasie wydawało mi się coś nie tak bo owoce były mniejsze..a cena do zapłaty wysoka. Zważyłam w domu, i okazało się że miałam rację.. Oszukali mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wagi nie działają są tylko chyba na ozdobe ! Nie da się odważyć nic

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2