Reklama

niedziela, 8 kwietnia 2018

Wielofunkcyjny licznik rowerowy z Biedronki

Wielofunkcyjny licznik rowerowy w Biedronce jest sprzedawany od 06.04.2018 roku za niecałe 18 złotych. Posiada cztery funkcje: prędkość, dystans, czas, zegar.

Wielofunkcyjny licznik rowerowy z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Wielofunkcyjny licznik rowerowy z Biedronki - opis:
- podświetlany wyświetlacz
- 4 funkcje: prędkość, dystans, czas, zegar


Zobacz recenzję innego produktu

https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1

35 komentarzy:

  1. Wczoraj kupiłam ten licznik, właśnie skończyłam go montować i ustawiać wyświetlacz. Czy i jak działa - będę wiedziała za kilka godzin. Dla mnie to nowy typ urządzenia, nigdy dotąd nie miałam do czynienia z licznikiem. Chciałbym zobaczyć, jak jakiś fachowiec montuje go postęując DOKŁADNIE WG INSTRUKCJI. Uważam, że to niewykonalne... Trochę intuicji trzeba dodać...
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 minut i załatwione. Instrukcja czasami bardziej mąci niż pomaga :)

      Usuń
  2. Wie ktoś jak się resetuje "Trip", lub po jakim czasie w spoczynku trasa się wyzeruje? Chciałbym np. sprawdzić jaka odległość jest do celu przy użyciu różnych tras a nie umiem tego wyzerowac

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. zobacz w instrukcji
    2. przyciśnięcie dwóch guzików w licznikach bywa zerowaniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten licznik zamontowany zgodnie z instrukcją ale nie liczy nic. Trzeba go jakoś włączyć żeby liczył czy coś. Co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba przybliżyć czujnik do magnesu poprzez obniżanie czujnika na widelcu...

      Usuń
    2. wszystko mam ustawione a nie liczy mi predkosci.Zblizam magnez, obnizam i dalej nic

      Usuń
  5. O co chodzi z tym podświetleniem wyświetlacza? Mam ten licznik i żadna kombinacja przycisków tego nie włącza. Błąd w opisie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa na raz chwilę przytrzymać i jak wyłączyć tak samo, wczoraj to sprawdzilem ładnie świeci

      Usuń
    2. Nacisnąć i przytrzymać przez 3sekundy prawy przycisk M żeby wyłączyć również ti samo.

      Usuń
  6. jak ustawić ten licznik np godzinę i jak zamontować..w moim po otworzeniu nie było żadnej instrukcji :/

    podświetlenie włączyło mi się po dłuższym przytrzymaniu wciśniętych obu klawiszy

    OdpowiedzUsuń
  7. i gdzie ten test? w moim liczniku nie było instrukcji i teraz nie wiem, jakiej kombinacji klawiszy użyć do ustawienia parametrów koła itd

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbuj w trybie całkowitego dystansu przytrzymać dłużej przycisk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyciąg baterie i włóż z powrotem. Licznik powinien wejść w tryb ustawień

    OdpowiedzUsuń
  10. jak wyzerować licznik dzienny

    OdpowiedzUsuń
  11. Funkcjonalnie (jak za tą cenę) rewelacja. podświetlenia w licznikach w tej grupie cenowej praktycznie nie znajdziesz a jest to bardzo przydatne (zwłaszcza jesienią). użytkowałem kilka miesięcy niestety jest dość delikatny - po upadku z 40 cm wyświetlacz "wylał" i ... do licznik kosza :-( (sorki do utylizacji odpadów elektrycznych ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesyłam fotki instrukcji. Może się komuś przyda.
    https://drive.google.com/open?id=1aWYvGw788thKIcJ_-DebBypIERM-ZaG0
    https://drive.google.com/open?id=1_HsEllJj4DB78Ah4IK59LZaTTMo_V7eH
    https://drive.google.com/open?id=1B0dGyl9e491Eblj1Owx0aYqc6Udf3sH3
    https://drive.google.com/open?id=1whnbDGqHn62_g-oxGyILgPxeeXwisqBW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna instrukcja w Internetach! Dzięki! Przydała się!

      Usuń
    2. Dziękuję! bardzo dobrze, że ktoś zrobił zdjęcia :)

      Usuń
    3. Piękne dzięki za te fotki

      Usuń
  13. W jaki sposób podświetla się ten licznik?

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie działa inaczej. Przyciśnięcie obydwu klawiszy resetuje całkowicie licznik. Przytrzymanie dłużej klawisza po prawej włącza podświetlenie. Klawisz po lewej resetuje licznik dzienny i wchodzi do ustawień jak się go przytrzyma. Kompletnie nie wiem jak wejść w ustawienie koła. U mnie można ustawić tylko resetując go zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Licznik spoko, ale mam problem z oznaczeniem przy ustawianiu średnicy kola najpierw mi pokazuje ustawienie średnicy kola w milimetrach cztero cyfrową liczbę a później jest z prawej strony taki klucz i pokazje juz 3 cyfrowa liczbę? Wie ktoś co oznacza ten klucz i czego jednostkę tam trzeba wpisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisuje się po ilu kilometrach licznik ma przypomnieć o przeglądzie��

      Usuń
  16. Jak wyłączyć ten licznik bez wyjmowania baterii ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak wymienia się w nim baterie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tyłu płaski śrubokręt i przekręcasz i odskakuje pokrywka z baterią

      Usuń
  18. Witajcie poda ktoś kod do koła 26 cali bo zgubiłem instrukcje a nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ktoś jest w stanie podać parametr wielkości koła dla roweru z kołami 29" ?? W tabeli cale kończą się na 27", a powyżej te wzory nic nie wskazują...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem jak wyłączyć to na nic

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2