Reklama

wtorek, 8 maja 2018

Wiertarko-wkrętarka aku. 20 V Max Niteo Tools z Biedronki

Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa 20 V Max Niteo Tools w Biedronce jest sprzedawana od 08.05.2018 roku za 129 złotych. Posiada 21-stopniowe sprzęgło z trybem wiercenia oraz akumulator litowo-jonowy 2000 mAh.

Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa 20 V Max Niteo Tools z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa 20 V Max Niteo Tools z Biedronki - opis:
- 2-biegowa przekładnia – moment obrotowy do 23,8 Nm
- 21-stopniowe sprzęgło z trybem wiercenia
- akumulator litowo-jonowy 2000 mAh
- samozaciskowy uchwyt wiertarski z automatyczną blokadą wrzeciona („spindle-lock”)
- w zestawie: stacja dokująca do akumulatora, walizka, 8 wierteł ze stali HSS, 8 końcówek do wkrętów
- prędkość obrotowa no: 0-400/0-1500 obr./min

Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa 20 V Max Niteo Tools z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa 20 V Max Niteo Tools z Biedronki
źródło: biedronka.pl

11 komentarzy:

  1. Uwaga! Gazetka wprowadza w błąd : to urządzenie jest 12V a nie 20V !
    Ponadto na opakowaniu jest informacja o czasie ładowania 1 godz, a wg instrukcji wewnątrz walizki czas ładowania to 3-5 godzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisane urządzenie jest 20 V, ale pierwsze i trzecie zdjęcie przedstawiają inną wkrętarkę, tę właśnie, o której mówisz.

      Usuń
  2. W ogóle to jest warte swojej ceny, póki jeszcze nie używałem i mogę oddać?? Jak myślicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rok już ostro ją zajeżdżam i póki co daje radę i to mam wersję 10V

      Usuń
  3. Pierwsze wrażenia - staranne wykonanie, dobrze rozplanowany kuferek do przechowywania. Dużą zaletą jest wyposażenie w dwa biegi, wskaźnik naładowania akumulatora, oświetlenie miejsca wiercenia-wkręcania. Bardzo płynna regulacja obrotów, dobrze działający hamulec wrzeciona. Wiercenie w drewnie przebiega płynnie i równo, próbowałem w stali wiertłęm 6 mm - bez zwalniania, wkręcanie i odkręcanie śrub i nakrętek bardzo dobre - świetnie działa regulator momentu dokręcania. Zakupiona wczoraj, więc nie wiem jak z długością pracy na naładowanym akumulatorze, po zakupie ładowałem akumulator ok. 30 minut do pełnej pojemności. Do użytku domowego i garażowego bardzo dobra wkrętarka, ja jestem z niej bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie światło świeci w momencie ruszenia wrzeciona, też tak macie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. czy można do niej gdzieś dokupić drugi aku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.Samsung w Green Cell 12v 2ah ok. 85 zł.

      Usuń
  6. witam
    zakupiłem 2 taką mała i taką zwykłą - byłem zadowolony przez pierwsze 30 ładowań - teraz bateria trzyma na 10 wkrętów - lepiej dopłacić i kupić coś lepszego

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry sprzed caly czas ja pracuje juz od roku




    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2