Reklama

poniedziałek, 7 stycznia 2019

Żarówka Color Smart LETHE z Biedronki

Żarówka Color Smart LETHE w Biedronce jest sprzedawana od 07.01.2019 roku za niecałe 40 złotych. Dołączony pilot umożliwia zmianę temperatury barwowej, kolorów (niebieski, zielony, żółty i czerwony) i intensywności światła.

Żarówka Color Smart LETHE z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Żarówka Color Smart LETHE z Biedronki - opis:
- moc: 10 W odpowiednik żarówki tradycyjnej: 60 W
- gwint: E27
- żywotność: 25 000 h
- temperatura barwowa: 4000 K (biała ciepła)
- możliwość sterowania kilku żarówek za pomocą jednego pilota
- możliwość zmiany temperatury barwowej, kolorów (niebieski, zielony, żółty i czerwony) i intensywności światła
- możliwość ustawienia światła dostosowanego do różnych aktywności, np. do czytania

Zobacz recenzję żarówki kolorowej Hykker Smart

https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1

8 komentarzy:

  1. Kupiłam dzisiaj pilot nie łączy nie ma możliwości zmiany światła. Kiepska jak na taką cene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wczoraj kupiłem i wiesza się przy zmianie kolorów, nawet z pilota nie idzie wyłączyć. Dziś idę wymienić / oddac

      Usuń
    2. Dzięki za informację, gdyż zastanawiałem się nad kupnem. Ale teraz mam już pewność, że sobie odpuszczę ten gadżet. Jest też kwestia ilości kolorów, która jest mała. Są żarówki, które mają pilota z szesnastoma kolorami.

      Usuń
  2. A moja działa bardzo dobrze, reaguje na pilota, wszystkie kolory działają, jedynie czasami się przywiesi po dłuższym nie używaniu pilota, ale zaraz spowrotem działa jak trzeba. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam też inna żarówkę z biedronki 3 Watt z 16 kolorami i działa idealnie zero problemów, a tą oddałem na gwarancję czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za 34 kupiłem w Bydgoszczy w Kauflandzie podobną ale....OSRAM też z pilotem. Także po co przepłacać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiona i wymieniona ,pilot przy zmianie kolorów zawiesza się. Po wymianie sytuacja ta sama. Cała partia pewnie taka jest. Efekt ,trzeba podejsc do zarówki wtedy pilot zadziala. Nie polecam kupowac tego czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś kupiłem. Chyba mam pecha. Moja działa dopiero gdy zbliżę się pilotem. Przy czym, jeśli są włączone kolory zimne (niebieski), to przełączy lub wyłączy czasem nawet z odległości 1,5m. Przy kolorze czerwonym dopiero z odległości poniżej 80 cm. Trudno dosięgnąć, bo zamontowana wysoko. Wymiana baterii w pilocie na nowe nie pomogła. Jutro spróbuję wymienić.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2