Reklama

czwartek, 17 września 2020

Głośnik Bluetooth Hykker Disco z Biedronki

Głośnik Bluetooth Hykker Disco w Biedronce sprzedawany od 17.09.2020 roku za 129 złotych. Posiada wbudowane podświetlenie LED membranę oraz dodatkowe efekty świetlne w stylu disco.

Głośnik Bluetooth Hykker Disco z Biedronki
źródło: biedronka.pl


Głośnik Bluetooth Hykker Disco z Biedronki - opis:
- wolnostojący
- wbudowane podświetlenie LED membran oraz dodatkowe efekty świetlne w stylu disco
- obsługa pilotem zdalnego sterowania lub przyciskami na obudowie


Filmy z YouTube kanał hamakpl123


https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1

Głośnik Bluetooth Hykker Retro w Biedronce był już sprzedawany w lipcu 2019 roku.

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bodaj 6W RMS, waży chyba mniej niż kilogram... To nie może dobrze grać. Jeśli jest inaczej, niech mnie ktoś poprawi :)

      Usuń
    2. No i tutaj się mylisz. Właśnie się tym bawię i za 129 zeta daje jak JBL za 500

      Usuń
    3. jest głośny wysoki mocne ledy na imprezy wspaniały a oraz nie jest ciężki

      Usuń
  2. Więcej jakiś informacji o nim

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry czy głośnik działa bez ładowania

    OdpowiedzUsuń
  4. wejdzcie na muj kanał to zobaczycie jak on gra

    OdpowiedzUsuń
  5. Gra kupiłem wczoraj tylko trochę się pilot zacina ale ok

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. 23, stała stawka vatu od kilku lat :)

      Usuń
    2. Głośnik jak na swoją cenę bardzo dobrze gra, kupiłem go z myślą żeby coś było. Gra bardzo dobrze jak za taką cenę ! Daje jak JBL za 500 zł co mam przenośny i nawet czasami głośniej. Do tego mocne oświetlenie LED z górnej części obudowy co daje na sufit i dolnej co daje na podłogę. Daje to super efekt i głośniczki podświetlane ledówkami. Myślę że tą jakość dźwięku daje dobrze skonstruowana obudowa i rozłożenie drobnych głośniczków . Polecam :)

      Usuń
    3. Cezary i to jest odpowiedź. Dzieki.

      Usuń
  7. Jak to wogle połączyć przez bt

    OdpowiedzUsuń
  8. Również właśnie kupiłam i uruchomiłam głośnik i jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. Jak za takie pieniądze super. Gra głośno, dźwięk czysty i przyjemny, światła LED dodają mu uroku. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na biedronkę i cenę jest super polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie kupiłem go za 64.90 zł 😜😜😜😜

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłem cztery i nie żałuję ładnie daja jak na tą cene

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej a czy ledey z dolu swieca slabiej od gornych? Pytam bo nie wiem czy reklamowac

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój się właśnie spalił po.1 tygodniu nie polecam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2