Reklama

piątek, 12 lipca 2019

Lunchbox elektryczny Hoffen z Biedronki

Lunchbox elektryczny Hoffen w Biedronce jest sprzedawany od 08.07.2019 roku za niecałe 40 złotych. Ciesz się codziennym smakiem ulubionych potraw przygotowanych w domowym zaciszu. Elektryczny Lunch Box Hoffen to pojemnik umożliwiający podgrzewanie dań - wystarczy Ci tylko dostęp do gniazdka z prądem. 

Lunchbox elektryczny Hoffen z Biedronki
źródło: hoffen.com.pl

Idealnie sprawdzi się w szkole, pracy i podczas wyjazdów. W oka mgnieniu zjesz zdrowy, świeży posiłek - przygotowany dokładnie tak jak lubisz. Urządzenie wykonane z wysokiej jakości tworzywa, a pojemnik na żywność może być codziennie myty w zmywarce.

Lunchbox elektryczny Hoffen z Biedronki
źródło: hoffen.com.pl

Lunchbox elektryczny Hoffen z Biedronki - opis:
- Możliwość podgrzewania dań
- Łatwe czyszczenie
- Zasilanie sieciowe
- Pojemnik ze stali nierdzewnej
- Możliwość mycia pojemnika w zmywarce
- Sygnalizacja podgrzewania
- W zestawie łyżeczka, dodatkowy pojemnik (możliwość przenoszenia drugiego posiłku)
- Zawór do łatwego usunięcia pary z pojemnika
- Moc 40 W

7 komentarzy:

  1. Drugie podejście i po 30 min jedzenie zaledwie przestało być zimne - mam chyba wadliwy egzemplarz, bo koleżanka też kupiła i wszystko działa jej sprawnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mój też nie grzeje. Tzn grzeje się obudowa, aż parzy. Niestety w środku zimne. Spróbowałam też wodę nagrzać i po godz. nadal zimna. Oddałam na gwarancję i nie uznali reklamacji, napisali - że działa. Nigdy więcej urządzeń w Biedronce. Porażka

      Usuń
  2. W instrukcji jest napisane, ze tzrba odczekac 25m by nagrzac. Ja mam od 2 tygodni i 25m to czasem za malo. Zalezy jakie jedzenie. Ostatnio zostawilem na 1,5h. Nic sie nie przypalilo, bylo gorace. Wg mnie, 45m i w sam raz do jedzenia. To nie mikrofala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fizyka jest nieubłagana. Jeśli coś podgrzewa się w mikrofalówce, która ma 800W, przez 3 minuty, to dla uzyskania zbliżonego efektu w urządzeniu mającym 40W trzeba to robić 20 razy dłużej, czyli 1 godzinę.
    No, nie jest to najlepsze rozwiązanie dla kogoś, komu głód właśnie zagląda w oczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wadliwe egzemplarze macie, bo u mnie wszystko sprawnie, już po 5 -10 minutach jedzenie jest ciepłe, ja jestem mega zadowolona że nie muszę już korzystać z mikrofali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Mój egzemplarz działa ale niestety jest totalnie nie szczelny :( wolałem zupe i zalało mi caly plecak. Zaniosłem na gwarancje to nie przyjęli bo uznali że urządzenie zostało zalane z mojej winy :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem bardzo zadowolona. Podgrzewa jedzenie do tego stopnia, że można ciepły smaczny posiłek zjeść. Niestety wypadł mi z rąk i przestał działac. Szukam gdzie mogę go kupić?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2