Reklama

środa, 21 sierpnia 2019

Smart gniazdo PP-W162 z Biedronki

Smart gniazdo PP-W162 w Biedronce będzie sprzedawane od 22.08.2019 roku za niecałe 40 złotych. Posiada tryb monitorowania zużycia energii i ma możliwość zdalnej obsługi z każdego miejsca na świecie.

Smart gniazdo PP-W162 z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Smart gniazdo PP-W162 z Biedronki - opis:
- inteligentna wtyczka zasilająca
- tryb monitorowania zużycia energii
- możliwość zdalnej obsługi z każdego miejsca na świecie
- kompatybilna z asystentem głosowym: Amazon Alexa, Google Assistant i IFTTT
- sterowanie aplikacją


Zobacz jak działa podobne gniazdo Hykker

https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1

19 komentarzy:

  1. Nie mogę sparowac ze smartfonem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włącz do gniazdka i trzymaj pstryczek jak zacznie mrugać wtedy się połączy

      Usuń
  2. Też nie mogę sparować!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Problem był z konfiguracją sieci WiFi

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.youtube.com/watch?v=yYZbl7KXIac

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodawal ktos to cudo do domoticza?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma ktoś może instrukcje jak podłączyć to do WiFi bo ruter obsługuje 2 częstotliwości i nie chce się parować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Kupiłem 2 wtyczki i żarówkę, zgodnie z instrukcją krok po kroku podłączyłem do wifi, działa zarówno poprzez "klikanie aplikacji" SmartDGM jak i głosowo poprzez Amazon Alexa. PS. Kiedyś w Biedronce były wtyczki Melink, one też działają w Amazon Alexa. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wykorzystujesz te gniazdka w praktyce?

      Usuń
    2. Na razie się nimi bawię ale docelowo wylądują w salonie i na działce do sterowania oświetleniem ;) Wtyczki DGM mają dodatkowo tryb monitorowania poboru energii

      Usuń
    3. Do czego przyda się w salonie? Nie chce ci się wstać do pstryczka?Po co sterować oświetleniem na działce?

      Usuń
  8. bo nie ma mnie tam non stop, mam kamerę, coś mnie niepokoi i chcąc coś lepiej zobaczyć "pstrykam" i mam oświetloną caaaaałą działkę ;) a w salonie, fakt, nie chce mi się wstać :) lub chcę coś włączyć a jestem poza domem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to zrobiłeś że możesz sterować poza sygnałem wifi?

      Usuń
    2. Nie musisz mieć smartfona i gniazdka w jednej sieci wifi. Wystarczy, że gniazdko ma dostęp do wifi i internetu, smartfon może być na drugim końcu świata, byle miał dostęp do internetu i możesz sterować. Gniazdko i aplikacja łączą się z chmurą i za pośrednictwem chmury są sterowane.

      Usuń
  9. Kupiłem to gniazdko, ciekawa zabawka, podłączyłem pod listwe z kompa, zamiast sie schylać żeby wyłączyć listwę wyłączę to gniazdko :P ciekawe jak długo będzie bezawaryjne.
    Mam nadzieję żę dodadzą obsługę Domoticza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio zapłaciłeś 40 złotych by uniknąć wykonania jednego brzuszka dziennie?

      Usuń
    2. Nie. Wydałem 40 zł żeby przetestować chyba najtańsze wydanie " gotowca" do automatyki domowej, poza tym eksperymentuje z urządzeniami do automatyki IoT ( Raspberry, Arduino i sofcik Domoticz). Podłączyłem akurat pod listwę z kompa żeby przy okazji sprawdzić ile kWh zużywa PC :D

      Usuń
  10. Pierwsze gniazdo działa bez problemów. Kolejnych nie udaje się dodać. Co może być nie tak?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2