Reklama

poniedziałek, 14 marca 2022

Automatyczny dozownik mydła Hoffen AL-1192 z Biedronki

Automatyczny dozownik mydła Hoffen AL-1192 w Biedronce jest sprzedawany od 14.03.2022 roku za niecałe 35 złotych. Urządzenie ma funkcję dźwiękowej sygnalizacji dozowania a pojemność komory na mydło to 325 mililitrów.

źródło: hoffen.com.pl

Automatyczny dozownik mydła Hoffen AL-1192 z Biedronki - opis:
- Pojemność komory na mydło: 325 ml
- Automatyczne dozowanie mydła za pomocą czujnika ruchu
- Podświetlenie mydła
- Wskaźnik maksymalnego napełnienia
- Łatwe napełnianie
- Funkcja dźwiękowej sygnalizacji dozowania
- Wskaźnik poziomu mydła
- Niezbędne wyposażenie każdej łazienki
- Zasilany na baterie ( w zestawie)
- Długi czas działania na jednym zestawie baterii
- Zasilanie 6 V, 4 x bateria AAA 1,5 (baterie w zestawie)


Zobacz recenzję innego produktu

https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1
 
 
Automatyczny dozownik mydła Hoffen AL-1192 w Biedronce był już sprzedawany w marcu 2020 roku.

23 komentarze:

  1. Kupiłem i po 1 dniu się popsuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tą samą sytuację. Czy ktoś wie co mogło się stać?

      Usuń
    2. Mam to samo po jednym dniu wymieniłem baterie i chodzł pare godzin dzisiaj wymieniłem na nowy w biedronce zobaczę jutro czy będzie jeszcze chodzić

      Usuń
  2. KUPIŁEM
    używam już 3 dni- jak na razie jestem zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  3. Odradzam zakup. To jest po prostu nie przemyślany bubel. Nie jest w żaden sposób zabezpieczony przed działaniem wody i wilgoci. Po dwóch tygodniach wszystko zaczęło rdzewieć (baterie, styki, czujka podczerwieni). Baterie musiałem wymienić już po dwóch tygodniach. Po trzech przestał działać i wylądował w koszu. Nie polecam za żadne pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opinia jak wyżej... kupiłem, napełniłem mydłem, uruchomiłem... i po minucie działania urządzenie przestało dawać oznaki życia. Mimo osuszenia, ponownego napełnienia innym mydłem, wymiany baterii, przeczyszczenia paska napędowego pompki, sprawdzenia lutowania na płytce montażowej (zimny lut), itd, itp, Nie udało mi się tego czegoś uruchomić ponownie. Zauważyłem również, iż niewielkie ilości mydła dostają się do komory z "elektroniką" dozownika. Bubel jakich mało. Całe szczęście, że zwrot przyjęto bez szemrania, jakby wiedziano, że to coś nie mam prawa długo działać (jeśli zadziała w ogóle). Jednym zdaniem - Automatyczny dozownik mydła Hoffen AL-1192 należy mijać WIELKIM ŁUKIEM!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi przestał działać po 2 dniach, masakra. Nie widzę w środku rurki powiedzcie czy jest tam u Was w środku w pojemniku, czy mi wypadła, bo silniczek pracuje ale mydła nie podaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero kupiłam, nie używałam,rurki żadnej nie ma.

      Usuń
  6. To samo, pierwsza sztuka przestała działać po dwóch użyciach. Wymienili w Biedronce na nową, ta rano wydawała z siebie dziwne dźwięki i baterie się wylały, później już nie działała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam! Bubel pierwszej wody🤮🤮🤮

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jutro oddaję.2 tygodnie i wyzionął ducha.Mam nadzieję,że nie mają już na stanie i oddają kasę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Napiszcie proszę, czy macie tam rurkę doprowadzającą w środku?

    OdpowiedzUsuń
  10. po zakupieniu w 5 dniu przestał działać...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy jest wadliwy czy za gęste mydło posiadam ale pierwsze krople mydła pojawiają się po 3 cyklach. Dolałem wody do mydła ale efekt był ten sam. Na samej wodzie działa normalnie. To co ja tam mam wlać żeby to działało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic.Oddać do biedronki jak masz paragon. Albo sprawdź połowa wody połowa mydła,myślę że silniczek który jest w środku i podaje mydło,nie ma siły,i nie leci jak mydło jest za gęste.Silnik za słaby i rady nie daje.

      Usuń
  12. Masakra ! Działało 3 minuty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziadostwo jakich mało, nie kupować, pieniądze przeznaczyć na coś bardziej potrzebnego, np. kolo zębate do skrzyni biegów od opla czy Forda. Woda dostaje się do elektroniki, całość przestaje działać po kilku dniach.

    OdpowiedzUsuń
  14. To zazdroszczę że Wam działało, ja włożyłem baterie i wlałem mydło, poza światełkiem diody nie ma żadnych oznak życia

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, u mnie jest tak samo. Kupiłam trzy takie dozowniki i oprócz mrugania światełkiem nic nie leci. Po tygodniu już się popsuły. Jak można takie buble wystawiać do sprzedaży. Mam dozownik firmy Umbra i jak ż rok działa z czego że trzy miesiące stał nie używany i mimo tego sprawuje się dobrze. Bateria jeszcze w nim nie wymieniałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. To samo szkoda pieniędzy popsuł się po 3tyg.Rdza jest w komorze z bateriami nie ma żadnej gumowej uszczelki.bubel

    OdpowiedzUsuń
  17. W moich dwóch dozownikach czujniki działają,baterie są nowe,a mimo to mydło nie leci . Co robić ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Należy zrobić miksturę w proporcjach 2 części wody do 1 części mydła wtedy zrobi się pianka z mydła i dozownik będzie działał. Urządzenie nie należy stawiać na zachlapanej wodą umywalce, wtedy nie dojdzie do wlania się wody. Użytkować zgodnie z instrukcją obsługi.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2