Reklama

środa, 24 czerwca 2020

Wyrzynarka 710 w z laserem Niteo Tools z Biedronki

Wyrzynarka 710 w z laserem Niteo Tools w Biedronce jest sprzedawana od 22.06.2020 roku za 99 złotych. Posiada laser prowadzący z niezależnym włącznikiem oraz system łatwej wymiany brzeszczotów (SDS).

Wyrzynarka 710 w z laserem Niteo Tools z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Wyrzynarka 710 w z laserem Niteo Tools z Biedronki - opis:
- regulacja prędkości i podcinania
- laser prowadzący z niezależnym włącznikiem
- łatwa wymiana brzeszczotów (SDS)
- duża moc i ergonomiczna konstrukcja ułatwiające pracę

Wyrzynarka 710 w z laserem Niteo Tools w Biedronce była już sprzedawana w lipcu 2018 roku.


Zobacz recenzję innego produktu

https://www.youtube.com/channel/UCnQmfi0xUqpVoFTGhgPHSgg?sub_confirmation=1

5 komentarzy:

  1. Czy ta wyrzynarka ma wydmuch wiur z lini ciecia ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ktoś testował ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrzynarka ciać tnie ale mam wrażenie ze powierzchnia cieta nie jest rowna. Laser w miare dobrze pokazuje linie ciecia. Ale prowadnica do ciecia wzdłóżnego to porażka Nie trzyma kąta 90 stopni
      https://zapodaj.net/f4ab280a885ba.jpg.html

      Usuń
  3. Ja dzis Kupiłem wygląda solidnie ale troche chyba głosno chodzi. Jutro bede ja testowal w pracy. Regulator obrotow dziala dosyc płynnie. Laser pokazuje dobrze linie z tego co sprawdzalem. Jutro może coś więcej napiszę o niej. W takiej cenie nie ma co spodziewac sie rarytasow.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyzynarka z biedronki wytrzymala tylk 30 minut i sie popsula reklamacji mi nie uznali bo to z mojej winy po prostu bubel wiecej nie kupie zadnego sp rzetu

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2