Reklama

wtorek, 6 września 2016

Lampa UV do paznokci Bebeauty z Biedronki

Lampa UV do paznokci Bebeauty w Biedronce jest sprzedawana od 05.09.2016 r. za 99 zł. Posiada 4 żarówki o mocy 9 W każda oraz wysuwaną szufladkę ułatwiającą czyszczenie i wymianę żarówek.
Lampa UV do paznokci Bebeauty z Biedronki
źródło: biedronka.pl

Lampa UV do paznokci Bebeauty z Biedronki - opis:
- lampa UV tunelowa do utwardzania lakieru hybrydowego i żelowego
- 4 żarówki o mocy 9 W każda
- możliwość pracy ciągłej lub czasowy wyłącznik 120 sekund
- wysuwana szufladka ułatwiająca czyszczenie i wymianę żarówek
- lustrzane wnętrze równomiernie rozprowadzające promienie ultrafioletowe
- perfekcyjny i trwały manicure jak z salonu

6 komentarzy:

  1. Kupił ktoś? Jak wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedronka coraz bardziej mnie zaskakuje z asortymentem :o Lampa może być całkiem niezła!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ją i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też kupiłam w biedronce tylko za 50 zł tą lampę u nas były przecenione ale jeszcze nie robiłam paznokci proszę mi napisać czy suszyć w niej na 2min ile paznokcie sie trzmają po tej lampie tak jak u kosmetyczki i jakie seri najlepiej kupić lakier

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam i polecam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2